کد خبر : 2027299 | 19 خرداد 1403 ساعت 16:40 | 25.4K بازدید | 11 دیدگاه

خولین آلوارز گران است

رئیس اتلتیکو: از انتقال امباپه به رئال خوشحالم!

انریکه سرزو از انتقال کیلیان امباپه به رئال استقبال کرد و همچنین گفت که خولین آلوارز در سیتی خواهد ماند.

رئیس اتلتیکو: از انتقال امباپه به رئال خوشحالم!

به گزارش "ورزش سه"، انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، این روزها در مکزیک است. او در مصاحبه با "Unotv.com" چندین موضوع را مورد بحث قرار داد. برای شروع، او به شایعات انتقال خولین آلوارز واکنش نشان داد و آنها را رد کرد. انتقالی که 100 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

او همچنین در مورد مسائل دیگری صحبت کرد و ورود امباپه به لالیگا را مثبت ارزیابی کرد. سرزو همچنین توضیح داد که سیمئونه تا هر زمان که بخواهد در باشگاه ادامه خواهد داد.

2031476

سرزو در مورد شایعات جذب خولین آلوارز ادامه داد: «خولین بازیکن منچسترسیتی است و فکر نمی‌کنم او از آنجا نقل مکان کند. گذشته از این، معتقدم جدایی او 100 میلیون یورو هزینه داشته باشد و بسیار گران خواهد بود.»

رئیس اتلتیکو در مورد انتقال امباپه به رئال گفت: «فکر می‌کنم این انتقالی خوب و خوشحال کننده برای لیگ اسپانیاست. امباپه واقعا یک بازیکن بین المللی بسیار شناخته شده و بزرگ است. فکر می‌کنم او لیگ را تقویت می‌کند و بدون شک مهره موثر و خوبی برای رئال مادرید خواهد بود.»

آینده سیمئونه: «دیگو دو سال دیگر با ما قرارداد دارد و به آن پایبند است. او اگر بخواهد با ما ادامه دهد، ادامه خواهد داد. سیمئونه می‌داند که ما مشکلی با ادامه حضور او نداریم و راضی و خوشحالیم. او تا زمانی که خودش بخواهد در اتلتیکو می‌ماند.»

دیدگاه‌ها