کد خبر : 2027219 | 19 خرداد 1403 ساعت 10:55 | 34.2K بازدید | 50 دیدگاه

پاسخ منفی به پیشنهادها: ستاره سیتی فروشی نیست

منچسترسیتی به پیشنهاد اتلتیکو مادرید برای جذب خولین آلوارز، ستاره آرژانتینی این تیم، پاسخ منفی داده است.

پاسخ منفی به پیشنهادها: ستاره سیتی فروشی نیست

به گزارش "ورزش سه"، آلوارز در سال ۲۰۲۲ با قراردادی به ارزش ۲۲ میلیون یورو از ریورپلاته به منچسترسیتی پیوست و امیدوار بود که بتواند مهارت و توانایی‌هایش را در این تیم به نمایش بگذارد، اما حضور ارلینگ هالند و درخشش خیره کننده او شرایط را به شکل دیگری پیش برد.

این بازیکن که هنوز سه سال دیگر با منچستر سیتی قرارداد دارد، به خوبی از این موضوع باخبر است که باید فعلا زیر سایه هالند بماند و فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی و نشان دادن توانایی‌هایش نخواهد داشت و به همین دلیل شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه مطرح شده است.

1985496

رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی در چند روز اخیر از علاقه اتلتیکو مادرید به جذب این بازیکن خبر داده بودند اما حالا روزنامه مارکا مدعی شده است که پیشنهادی که این باشگاه برای به خدمت گرفتن این ستاره آرژانتینی به سیتی ارائه کرده بود از سوی مدیران سیتی با پاسخ منفی مواجه شده است و آنها اعلام کردند که تمایلی برای فروش او ندارند. 

این در حالی است که گفته می‌شود چلسی هم علاقه زیادی به آلوارز دارد و این احتمال وجود دارد که به‌زودی پیشنهادی از سوی این باشگاه هم به دست مدیران سیتی برسد اما آنها هم کار سختی برای متقاعد کردن سیتیزن‌ها برای فروش او خواهند داشت.

دیدگاه‌ها