کد خبر : 2027218 | 19 خرداد 1403 ساعت 10:40 | 16.9K بازدید | 12 دیدگاه

خوشحالی صرب‌ها از خط خوردن ستاره انگلیس!

نمانیا ماتیچ، ستاره سابق تیم ملی صربستان، از غیبت جک گریلیش و مارکوس رشفورد در ترکیب تیم ملی انگلیس ابراز خوشحالی کرد.

خوشحالی صرب‌ها از خط خوردن ستاره انگلیس!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی صربستان در اولین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ باید هفته آینده برابر تیم ملی انگلیس به میدان برود و این بازی از حساسیت خاص و ویژه‌ای برای هر دو تیم برخوردار است و آنها برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد.

گرت ساوت‌گیت فهرست نهایی تیم ملی انگلیس برای حضور در مسابقات یورو ۲۰۲۴ را اعلام کرد و تصمیمش برای خط زدن گریلیش از این فهرست شوک بزرگی برای طرفداران او و علاقه‌مندان به این تیم بود و به نظر می‌رسد که صرب‌ها از  این اتفاق تا حد زیادی خوشحال هستند.

2031305

ماتیچ با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشت: «من همیشه دوست داشتم بازیکنانی مانند رشفورد و گریلیش داشته باشم، بازیکنانی که می‌توانند سرنوشت بازی را با یک حرکت مشخص کنند. این که آنها در تیم حضور ندارند خبر خوبی برای ماست!»

تیم ملی انگلیس در دور قبلی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا با قبول شکست برابر تیم ملی ایتالیا در دیدار فینال به مقام نایب قهرمانی رضایت داد و بسیاری انتظار دارند که این تیم بتواند در این دوره جام قهرمانی را با توجه به حضور ستاره‌های پرشمار در ترکیبش بالای سر ببرد.

دیدگاه‌ها