کد خبر : 2027197 | 19 خرداد 1403 ساعت 01:45 | 10.4K بازدید | 14 دیدگاه

ساوتگیت: نمی‌خواستم روی جان استونز ریسک کنم

گرت ساوتگیت، سرمربی انگلیس، پس از مصدومیت مشکوک جان استونز پیش از یورو 2024، توضیحات کوتاهی در این مورد داد.

ساوتگیت: نمی‌خواستم روی جان استونز ریسک کنم

به گزارش "ورزش سه"، امشب تیم ملی انگلیس در آستانه یورو 2024 با نتیجه 1-0 مغلوب ایسلند شد. نکته قابل توجه این بازی، مصدومیت جان استونز بود که بین دو نیمه تعویض شد. این تعویض آینده او را در یورو 2024 در هاله از ابهام برد. در این رابطه، گرت ساوت‌گیت بعد از بازی توضیح کوتاهی داد.

سه شیرها در ورزشگاه ومبلی پر از تماشاگر عملکردی بسیار ضعیف ارائه کردند، تک گل یون داگور تورشتاینسون در دقیقه 12، پیروزی 1-0 را برای ایسلند به ارمغان آورد.

در طول بازی، انگلیس با دو مصدومیت مشکوک روبرو شد، جایی که جان استونز، مدافع این تیم، در دقیقه 2 با مصدومیت مچ پا مواجه شد.

مدافع منچسترسیتی به بازی ادامه داد اما بین دو نیمه با ازری کونسا، بازیکن استون ویلا تعویض شد. در اواخر بازی، مدافع دیگر، مارک گوئهی نیز مصدوم شد، اما توانست بازی را به پایان برساند.

2031384

ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس پس از بازی در مصاحبه با چنل 4 گفت: "فکر می‌کنیم او احتمالا مشکلی ندارد، اما نمی‌خواستیم با او ریسک کنیم."

ساوت‌گیت در مورد عملکرد کلی تیم گفت: "این یک عملکرد نامنظم و ناامیدکننده بود و ما شخصیت کافی نشان ندادیم. اما در واقع، فکر می‌کنم این یک محک تمرینی خیلی خوب برای ما قبل از تورنمنت باشد. همه می‌گویند که ما به آنجا می‌رویم و به راحتی برنده می‌شویم و هیچ مشکلی نداریم. اما واقعیت فوتبال ملی این نیست. ما باید بدون توپ خیلی بهتر از چیزی باشیم که امروز بودیم، و سپس باید با توپ خونسردی بیشتری نسبت به آنچه نشان دادیم نشان دهیم."

دیدگاه‌ها