کد خبر : 2027192 | 19 خرداد 1403 ساعت 01:23 | 52.3K بازدید | 41 دیدگاه

صادقانه از کروس: می‎دانستم آنقدر هم خوب نیستیم!

آلمان در آستانه آغاز رقابت‌های جام ملت‌های اروپا مقابل یونان 2-1 پیروز شد، اما این پیروزی‌ای نبود که برای علاقمندان به فوتبال آلمان قانع کننده باشد.

صادقانه از کروس: می‎دانستم آنقدر هم خوب نیستیم!

به گزارش "ورزش ‌سه"، این مسابقه با دو گل کای هاوارتز و پاسکال گراس در حالی با نتیجه 2 بر یک به سود ژومن‌ها تمام شد در دقیقه 34 ماسوراس یونان را پیش انداخت ولی در ادامه دو گل از شاگردان ناگلزمن که در دقیقه 56 و 89 ثبت شد پیروزی را به جبهه آلمان آورد.
تونی کروس هافبک آلمان که آخرین تورنمنت خود را به عنوان بازیکن پشت سر می‎‌گذارد، با تاکید بر اینکه نیمه اول تیمش نمایش خوبی نداشته، بیان کرد: «نیمه‌های بد نیز بخشی از فوتبال هستند.»
او سپس صادقانه می‌گوید: «اما ما هم می‌دانستیم که مثل ماه مارس خوب نیستیم، اما به بدی قبلی هم نبودیم.» 
کروس که چند روز پیش بار دیگر جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با رئال مادرید بالا برد، ادامه داد: «عملکرد ما در این مسابقه خیلی ناقص بود و بیش از حد منفعل بودیم. اما نکته خوش بینانه این بود که در نیمه دوم عملکرد ما به شکل قابل توجهی بهبود پیدا کرد.» 
در نهایت، کروس توضیح می‌دهد: «در تیم همه نقش خود را به خوبی می‌دانند و این نکته‌ای است که در یک تورنمنت مهم به تیم کمک خواهد کرد.» 
آلمان در گروه اول جام ملت‌های اروپا که به میزبانی خودشان برگزار می‌شود با سوئیس، مجارستان و اسکاتلند هم گروه است و روز جمعه 25 خردادماه در اولین دیدار خود به مصاف اسکاتلند می‌رود.

دیدگاه‌ها