کد خبر : 2027148 | 18 خرداد 1403 ساعت 21:34 | 62.2K بازدید | 19 دیدگاه

در مسیر درستی قرار دارند

رئیس لالیگا بارسلونا را هیجان‌زده کرد

خاویر تباس گفت که خوشبین است بارسلونا پس از چند سال افول اقتصادی، بتواند در تابستان امسال به قانون یک فروش در برابر یک خرید برسد و فعالیت خوبی در انتقالات داشته باشد.

رئیس لالیگا بارسلونا را هیجان‌زده کرد

به گزارش "ورزش سه"، زمان برای بارسا در حال اتمام است. 30 ژوئن (10 تیر) نزدیک است و تنها کمی بیشتر از سه هفته دیگر باقی مانده تا بارسلونا تراز مالی خود را به لالیگا ارائه دهد و سپس متوجه شود در نقل و انتقالات تا چه اندازه قدرت مانور خواهد داشت. 

در مقایسه با رئال مادرید فاصله بسیار زیاد است و بارسلونا در تلاش است بتواند به قانون یک در برابر یک برسد. قانونی که بر اساس آن با یک فروش می‌تواند یک خرید داشته باشد. در مقایسه فوتبالی اینطور خواهد بود که انگار بارسا از رئال چند گل عقب است و باید در دقایق پایانی کامبک بزند.

1996397

خاویر تباس، رئیس لالیگا، در این رابطه گفت: « بارسا می‌تواند به قانون 1:1 برسد؟ می‌دانم که در تلاشند تا یکسری کارها را برای این مهم انجام دهند و بله، ممکن است امکان‌پذیر باشد، اما این به مدیریت آنها بستگی دارد. فکر می‌کنم آنها می‌توانند این کار را انجام دهند. اما آنها باید گزینه‌هایی را که در دست دارند، تکمیل کنند.»

تباس ادامه داد: «ما از روند کار بارسلونا مطلعیم. بخش کنترل اقتصادی لالیگا با متخصصان بارسلونا، مانند همه باشگاه‌ها، تماس هفتگی و تقریبا روزانه دارد. آنها می‌گویند که چگونه کار می‌کنند. من این احساس را دارم که آنها در مسیر درستی هستند. کارهایی تکمیل نشده دارند ولی بله، آنها در مسیر درست هستند.»

دیدگاه‌ها