کد خبر : 2027142 | 18 خرداد 1403 ساعت 20:33 | 14.5K بازدید | 5 دیدگاه

مجبور به تغییرات زیاد در خط دروازه شدیم؛

کیماسی: 6 نفر رفتند و فراتر از انتظار نتیجه گرفتیم

مربی دروازه‌بان ذوب‌آهن معتقد است عملکردشان در فصل اخیر بالاتر از تصور خودشان بود.

کیماسی: 6 نفر رفتند و فراتر از انتظار نتیجه گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، عباس کیماسی که پس از تجربه فعالیت به‌عنوان مربی دروازه‌بانان در پارس جنوبی جم و مس رفسنجان، در این فصل همراه با محمد ربیعی در ذوب‌آهن فعالیت داشت و مثل سال گذشته رتبه پنجم جدول را به دست آوردند، درباره شرایط این تیم در لیگ 23 و کار با گلرهای مختلف ازجمله محسن فروزان، حبیب فرعباسی، پارسا جعفری و ... در طول یک سال گذشته صحبت کرد.

کیماسی درباره شرایط ذوب‌آهن در فصل اخیر عنوان کرد: در شروع کارمان در تمرینات ذوب‌آهن یک سری مشکلات وجود داشت که مرور زمان و حمایت‌های آقای ربیعی موجب شد تا به خواسته‌مان دست پیدا کنیم، اما در دور رفت مشکلات عجیبی سراغ ما آمد و چهار بازیکن رباط پاره کردند و دو نفر هم سرباز شدند که این مسائل کارمان را سخت کرد.

او ادامه داد: پس از مصدومیت پرشمار بازیکنان، متاسفانه تا نیم فصل هم نتوانستیم بازیکن بگیریم و با همین نفرات و اضافه شدن محسن فروزان، محسن آذرباد و ... وارد نیم‌فصل دوم شدیم ولی در نهایت جایگاه خوبی کسب کردیم.

مربی گلرهای ذوب‌آهن در خصوص اهداف این تیم در فصل اخیر اظهار کرد: با توجه به قرعه مسابقات و جدول‌خوانی آقای ربیعی که گفتند باید تیم ششم جدول شویم، خوشبختانه به نتیجه دلخواه ایشان و حتی بالاتر رسیدیم. ایشان در دو هفته آخر رتبه پنجمی را مدنظرشان بود و مدام به ما و بازیکنان و گفتند این موضوع را تاکید داشتند و رویش باور جدید را متذکر شدند که در روز آخر به آن چیزی که می‌خواستیم، رسیدیم.

کیماسی پیرامون عملکرد گلرهای ذوب‌آهن در فصل اخیر با حضور محسن فروزان، فرعباسی و جعفری ابراز کرد: در شروع فصل حبیب فرعباسی و پارسا جعفری بودند که فرعباسی جراحی خیلی سنگین رباط دست داشت و آسیب دیده بود. او جراحی سنگین انجام داد و چندماه مصدوم بود و حتی روز اول که در تمرین آمد، تا یک ماه اجازه کار نداشت و پزشک او گفته بود باید دور زمین بدود. با او کار را شروع کردیم و می‌خواستیم سیستم جدیدی با بازی از عقب داشته باشیم که با پارسا جعفری هم کار کردیم ولی حبیب در نیم‌فصل دوم به ملوان رفت و ما بین گزینه‌های مدنظر به این نتیجه رسیدیم تا محسن فروزان را به‌عنوان یک گلر با تجربه بگیریم.

او درباره جذب محسن فروزان پس از دو سال و نیم حضور در گل‌گهر عنوان کرد: محسن از گل‌گهر آمد و با تجربه و بازی کرده بود. با محسن و پارسا در نیم‌فصل دوم ادامه دادیم. مسابقات ما در شروع دور برگشت با حضور محسن فروزان بود، اما یک مقدار کم زمان برد تا هماهنگ شود و در یک مقطع پارسا جعفری به میدان رفت، اما دوباره فرصت به فروزان رسید و در هفته‌های پایانی در ترکیب قرار گرفت. در مجموع، شرایط گلرهای ما با توجه به فشار بازی‌ها و تغییر نفرات تیم خوب بود. پارسا طی دو، سه فصل در ذوب سر جمع 15 بازی نکرده بود که امسال به او فرصت رسید و محسن فروزان هم جای فرعباسی آمد و عملکرد خوبی در دور برگشت داشت.

2031309

مربی گلرهای ذوب‌آهن تصریح کرد: با توجه به اتفاقاتی که افتاد، از عملکرد دروازه‌بانان تیم راضی هستیم. با فرعباسی خیلی کار کردیم تا آماده شود، اما سرباز شد و رفت و پس از آن هم محسن فروزان آمد که واقعا رضایت داشتیم و خوشبختانه خوب کار کرد. از سوی دیگر، شکل کار ما بازی از عقب زمین بود که فروزان به بهترین شکل این کار را انجام می‌داد و به نظرم او یکی از بهترین‌های ایران و حتی آسیا از لحاظ بازی با پا است. پارسا هم عملکرد قابل قبولی داشت ولی محسن از نظر تجربه بالاتر بود.

کیماسی یادآور شد: جا دارد از آقای ربیعی و کادر فنی تیم و بازیکنان تشکر کنم که فصل سختی پشت سر گذاشتیم و در نهایت بالاتر از هدفمان در جدول قرار گرفتیم.

دیدگاه‌ها