کد خبر : 2027139 | 18 خرداد 1403 ساعت 20:19 | 63.8K بازدید | 32 دیدگاه

حال روحی جک خوب نیست

گریلیش ویران شد: ستاره سیتی در شوک!

جک گریلیش در شوک به سر می‌برد و باور ندارد باید یورو 2024 را از خانه تماشا کند.

گریلیش ویران شد: ستاره سیتی در شوک!

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش از یک بازیکن غیرقابل انکار برای پپ گواردیولا در فصل سه گانه تاریخی سیتی، به خط خوردن از فهرست نهایی 26 نفره گرت ساوتگیت برای بازی در یورو 2024 رسید.

مصدومیت تنها موردی نبود که وینگر 28 ساله انگلیسی را از یورو 2024 دور کرد. واقعیت این است که گریلیش در فصلی که به تازگی تمام شده، نتوانست حضوری مداوم در ترکیب ثابت سیتی داشته باشد و برخی بی انضباطی‌ها مانع از رسیدن او به فرم همیشگی‌اش شد، با این وجود او پای ثابت تمام اردوهای انگلیس بود و کمتر کسی تصور می‌کرد او از فهرست نهایی یورو 2024 کنار گذاشته شود.

2031115

تصمیم گرت ساوتگیت برای نبردن جک گریلیش به آلمان باعث شگفتی و واکنش شدید در انگلیس شد. به قدری تعجب بازیکنان انگلیسی را برانگیخته است که یکی از آنها مربی را خطاب قرار داد و گفت چرا جک را خط زدی؟

روزنامه تلگراف در گزارشی اختصاصی نوشت: «یک بازیکن بزرگ تیم بلافاصله پس از خط خوردن گریلیش با گرت ساوت‌گیت صحبت کرده است تا سعی کند دلیل این تصمیم را بفهمد و به هم تیمی‌هایش توضیح دهد، در حالی که سایر بازیکنان دور جک گریلیش جمع شده بودند.»

دیلی میل و تلگراف گزارش داده اند که گریلیش همچنان در شوک است و وضعیت روحی او بسیار در هم ریخته است. او اصلا باور نمی‌کند که از فهرست نهایی انگلیس خط خورده و یورو 2024 را باید از خانه و جلوی تلویزیون تماشا کند.

دیدگاه‌ها