کد خبر : 2027129 | 18 خرداد 1403 ساعت 19:24 | 50K بازدید | 51 دیدگاه

به لاپورتا در اخراج ژاوی حق می‌دهم

تماشای جشن قهرمانی رئال زجرآور بود

خوان گاسپارت، رئیس سابق بارسلونا در مورد فصل بد این تیم و نیز موفقیت‌های رئال مادرید حرف زد.

تماشای جشن قهرمانی رئال زجرآور بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یک سال دیگر را بدون جام پشت سر گذاشت. بعد از فصل 23-2022 که تیم توانست فاتح لالیگا و سوپرجام شود، به نظر می‌رسید همه چیز بر وفق مرداد ژاوی و شاگردانش خواهد بود ولی بارسا دید که رئال چطور قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شد.

در پایان فصل ژاوی اخراج شد و حال باید دید با هانسی فلیک در رقابت با قهرمان اروپا چه خواهند کرد.

2031289

خوان گاسپارت، رئیس بارسا بین سال‌های 2000 تا 2003، در مورد این ناکامی گفت: «راستش را بخواهید انتظار نداشتم بارسا فصل را اینطور تمام کند. شاید بسیاری از ما با ژاوی امیدوار شده بودیم اما در مقطع پایانی فصل اوضاع آنطوری که می‌خواستیم پیش نرفت. اگر باهوش‌تر بودیم، شاید در یک جام موفق می شدیم اما یک جای کار ایراد داشت.»

گاسپارت در مورد شکل اخراج ژاوی از بارسا گفت: «همه چیز می‌توانست به گونه‌ای دیگر باشد و می‌توان به هر دو طرف حق داد. لاپورتا انتظار شنیدن حرف‌های ناامیدکننده از سرمربی خود نداشت و تصمیم گرفت برکناری او به صلاح بارسا خواهد بود. وقتی در رئال و بارسا مربیگری می‌کنید، هرگز نباید تسلیم شوید.»

2029811

جشن‌های قهرمانی رئال: «بله، من هر دو جشن قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان رئال را دیدم. شاید تعجب کنید ولی تلویزیون را روی شبکه رئال گذاشتم و از اول تا انتهای جشن را با وجود اینکه زجرآور بودند، تماشا کردم. آنها می‌دانند که چطور جشن بگیرند. هر سال هم تکرار شود برایشان اتفاق تازه‌ای است، انگار به ماه رفته باشند. اینجا در بارسلونا شرایط متفاوت است و ما چندان جشن‌های تماشایی و نمایشی نمی‌گیریم.»

دیدگاه‌ها