کد خبر : 2027125 | 18 خرداد 1403 ساعت 19:05 | 53.7K بازدید | 20 دیدگاه

پاریس فراتر از هر بازیکنی است

نامه رسمی الخلیفی پس از جدایی امباپه!

ناصر الخلیفی ساعتی بعد از رسمی شدن انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید برای کارکنانش نامه نوشت.

نامه رسمی الخلیفی پس از جدایی امباپه!

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه گذشته خبری که رئالی‌ها هفت سال بود منتظرش بودند، منتشر شد. اینکه داستان انتقال کیلیان امباپه به سرانجام رسیده و او به صورت رایگان راهی رئال مادرید شده است.

رئال برای این انتقال هیچ مبلغی به پی اس جی پرداخت نکرد و ستاره فرانسوی پس از سال‌ها به رویایش رسید. خبری که البته برای ناصر الخلیفی بسیار تلخ بود. او مدت‌ها تلاش کرد امباپه را برای تمدید راضی کند ولی موفق نشد. از فوریه گذشته بازیکن به باشگاه اطلاع داده بود که دیگر پیشنهاد تمدیدی به او ارائه ندهند.

2028094

طبق ادعای رادیو RMC، الخلیفی ساعاتی بعد از انتقال امباپه به رئال برای کارکنان باشگاه و اعضای کادر فنی تیم نامه نوشت. متن نامه به این شرح است: «ما می‌توانیم به موفقیت‌های باشگاه چه در داخل و چه خارج از زمین افتخار کنیم. به ویژه افتخار می‌کنم که همه تیم‌های ورزشی از استعدادهای استثنایی آکادمی‌های باشگاه استفاده می‌کنند. ما همچنین می‌توانیم به ارزش‌های کار تیمی و انسجامی که ما را در این فصل دوباره گرد هم آورد، افتخار کنیم، حتی بیشتر از آن با چالش‌هایی که در ماه‌ها و سال‌های اخیر با آن‌ها روبرو بوده‌ایم. باشگاه از هر نظر و به خصوص از نظر ذهنی تقویت شده و باید بگویم که پی اس جی فراتر از نام هر بازیکنی است. موفقیت‌های ما تیمی است و نتیجه اتحاد جمعی. این من را سرشار از غرور می‌کند. امیدوارم فصل بعد نیز همه به عنوان یک تیم و به عنوان یک خانواده کار کنیم.»

دیدگاه‌ها