کد خبر : 2027100 | 18 خرداد 1403 ساعت 17:27 | 17K بازدید | 10 دیدگاه

چلسی از ستاره‌های سابقش مربی می‌سازد

چلسی می‌خواهد با استفاده از مدل مالکیت چند باشگاهی خود، مسیری ایجاد کند که به ستاره‌هایی مانند تیاگو سیلوا اجازه دهد روزی روی نیمکت آبی‌ها بنشینند.

چلسی از ستاره‌های سابقش مربی می‌سازد

به گزارش "ورزش سه"،  آبی‌ها می‌خواهند خط تولید مربیگری ایجاد کنند تا نسل بعدی استعدادهای مربیگری را توسعه دهند. این گزارش حاکی از آن است که چلسی از سیلوا که به تازگی برای پیوستن به فلومیننزه از این باشگاه جدا شده است، در نقش مربیگری استقبال می‌کند و آنها احساس می‌کنند با گسترش شبکه چند باشگاهی خود به تیم‌های سراسر جهان، این امکان را به این ستاره برزیلی و سایر بازیکنان می‌دهد تا قبل از بازگشت به استمفورد بریج، مهارت‌های مربیگری خود را در آنجا تقویت کنند.
چلسی اوایل این ماه با جذب انزو مارسکا از لستر به عنوان سرمربی جدید خود، جایگزین مائوریسیو پوچتینو شد. این امر تا حدودی به دلیل کارآموزی او زیر نظر پپ گواردیولا در منچسترسیتی بود، اما اگر شرکت مادر چلسی «بلوکو» بتواند شبکه خود را از تیم غرب لندن و استراسبورگ گسترش دهد، ممکن است در آینده از نظر مربیگری در مسیر درست قرار گیرند.
گزارش شده است که تیم چلسی تاد بولی مشتاق تکرار موفقیت گروه فوتبال سیتی است که شامل باشگاه‌هایی مانند منچسترسیتی، خیرونا و غیره می‌شود. بلوکو همچنین با تیم‌هایی مانند تیم‌های پرتغالی پورتیموننزه و اسپورتینگ سی‌پی، به همراه تیم‌هایی در فرانسه، بلژیک و آمریکای جنوبی مذاکره کرده است.
در حال حاضر، چلسی امیدوار است که سرمربی جدید ماراسکا، که لستر را در اولین و تنها فصل حضورش در آنجا به عنوان قهرمانی چمپیونشیپ هدایت کرد، بتواند برای فصل 25-2024 لیگ برتر انگلیس شروع خوبی داشته باشد.

دیدگاه‌ها