کد خبر : 2027022 | 18 خرداد 1403 ساعت 11:40 | 21.9K بازدید | 28 دیدگاه

اعتراض قلعه‌نویی به گل: خطا بود (عکس)

سرمربی و بازیکنان تیم ملی ایران اعتقاد داشتند قبل از گل دوم هنگ کنگ خطا اتفاق افتاده است.

اعتراض قلعه‌نویی به گل: خطا بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دروازه تیم ملی ایران در دیدار خارج از خانه مقابل هنگ کنگ دو بار باز شد که دومین گل تیم میزبان در شرایط مشکوک به خطا روی علیرضا جهانبخش به ثمر رسید، اما داور عمانی چنین تصمیمی نگرفت و گل را صحیح اعلام کرد.

تان چون لوک که گل اول تیمش را ساخته بود، دو دقیقه پس از گل سوم ایران و در حالی که بازی با نتیجه سه بر یک در جریان بود، با ارسال از کرنر سمت چپ زمین خطرناک ظاهر شد که در شلوغی محوطه جریمه ایران و در حالی که خطا روی علیرضا جهانبخش به نظر می‌رسید، آنتونی پینتو تعویضی پس از حضور در زمین با شوت زمینی گلزنی کرد.

2031146

گل دوم هنگ کنگ در شرایطی در دقیقه 59 زده شد که پس از یک دفع توپ ناقص در محوطه جریمه ایران، به نظر می‌آمد چان سیو وان با تکل روی علیرضا جهانبخش که قصد دور کردن توپ را داشت، مرتکب خطا شده و پس از آن آنتونی پینتو تعویضی گلزنی کرده ولی قاسم مطر نظری متفاوت از ملی پوشان ایرانی داشت.

علیرضا جهانبخش و برخی بازیکنان ایران به شدت نسبت به این صحنه معترض بودند که اعتراض ادامه‌دار کاپیتان تیم ملی ایران موجب شد تا دو دقیقه بعد کارت زرد بگیرد و البته امیر قلعه‌نویی نیز در نشست خبری پس از بازی عنوان کرد که اعتقاد دارد در آن صحنه خطا اتفاق افتاده است.

دیدگاه‌ها