کد خبر : 2027009 | 18 خرداد 1403 ساعت 10:22 | 9.7K بازدید | 14 دیدگاه

فابرگاس: ژاوی در بارسا عملکرد بسیار خوبی داشت

سسک فابرگاس، بازیکن سابق بارسلونا، می‌گوید عملکرد ژاوی هرناندز روی این تیم را مثبت ارزیابی می‌کند.

فابرگاس: ژاوی در بارسا عملکرد بسیار خوبی داشت

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز در پایان فصل اخیر بارسلونا را با توافق دوجانبه ترک کرد و هانسی فلیک به جای او از شروع فصل آینده روی نیمکت آبی اناری پوشان می‌نشیند.

ژاوی که قهرمانی لالیگا را از دست رفته می‌دید، در اواسط فصل تصمیم به جدایی گرفت و در هفته‌های پایانی مدیران باشگاه تصمیم او را تغییر دادند. مدت کوتاهی پس از تایید ادامه همکاری، ژاوی به دلیل اظهاراتی که درمورد شرایط اقتصادی و فهرست بازیکنان زده بود، با تصمیم خوان لاپورتا برکنار شد.

با توجه به انتقادات از دوران مربیگری ژاوی در بارسلونا، سسک فابرگاس، بازیکن سابق بارسلونا، معتقد است که این مربی جوان عملکرد مناسبی داشته و جوانانی که او به فوتبال معرفی کرده در سه چهار سال آینده به ستاره‌های بزرگی تبدیل می‌شوند.

2031125

فابرگاس به رادیو کاتالونیا گفت: "ژاوی بازیکنان جوان زیادی را رشد داده، او شجاعت و شخصیت این را داشت که به آن‌ها بازی بدهد، بنابراین به لطف ژاوی و همچنین رونالد کومان این نیروی جوان در باشگاه وجود دارد که برای آینده بسیار مهم خواهد بود.

خیلی وقت‌ها ممکن است هزینه جوان‌گرایی را با به دست نیاوردن جام بدهید، اما سه یا چهار سال دیگر که این بچه‌ها به سطح بالایی برسند، عناوین زیادی کسب خواهند کرد، شک ندارم."

او درباره دوران حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا گفت: "سرمربی ژاوی، با توجه به آنچه که من بررسی می‌کنم، عملکرد بسیار خوبی داشته است. فوتبال منتظر کسی نیست. سخت است بگوییم که برای رسیدن به چنین نیمکتی تجربه کافی دارید یا خیر. این بستگی به لحظه دارد. پپ گواردیولا و زین الدین زیدان مثال‌هایی در این بخش هستند. پپ پس از دو سالی که بارسا چیزی نبرده بود، آمد و دیدید که چه کار کرد."

دیدگاه‌ها