کد خبر : 2026979 | 17 خرداد 1403 ساعت 23:57 | 52.1K بازدید | 40 دیدگاه

حرکت عجیب دمبله: پیتزاخوری در رختکن! (عکس)

عثمان دمبله، ستاره جوان تیم ملی فرانسه، در حرکتی عجیب در رختکن این تیم و در حالی که دیدیه دشان در حال صحبت با بازیکنان بعد از برد 3-0 مقابل لوکزامبورگ بود، پیتزا خورد. این اتفاق باعث تعجب و حیرت هم‌تیمی‌ها و کادر فنی تیم ملی فرانسه شد.

حرکت عجیب دمبله: پیتزاخوری در رختکن! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه دیشب در یک بازی دوستانه به مصاف لوکزامبورگ رفت که موفق شد در نهایت در یک بازی یک طرفه، این تیم را سه بر صفر شکست دهد. بعد از این بازی، یک عکس از دمبله در حال خوردن پیتزا در رختکن منتشر شد که سر و صدای زیادی به راه کرد. 

هنوز مشخص نیست که چرا دمبله در چنین شرایطی اقدام به خوردن پیتزا کرده است. برخی معتقدند که او به دلیل گرسنگی این کار را انجام داده است، در حالی که برخی دیگر این حرکت را بی‌احترامی به سرمربی و هم‌تیمی‌هایش می‌دانند. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، در این مورد واکنشی نشان نداده است.

2031069

این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی به سرعت بازتاب پیدا کرد و بسیاری از طرفداران فوتبال از رفتار دمبله انتقاد کردند. برخی از کاربران توییتر این حرکت را بی‌نظمی و عدم تمرکز دمبله دانستند، در حالی که برخی دیگر از آن به عنوان شوخی و طنز یاد کردند.

دیدگاه‌ها