کد خبر : 2026872 | 17 خرداد 1403 ساعت 15:29 | 223.3K بازدید | 285 دیدگاه

حرف‌های تند مهرداد و واکنش سریع کمیته انضباطی

فوری: محرومیت سنگین ستاره استقلال!

با حکمی از سوی کمیته انضباطی مهرداد محمدی با جریمه 500 میلیونی و محرومیت 6 جلسه‌ای مواجه شد!

فوری: محرومیت سنگین ستاره استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، مصاحبه جنجالی پس از پایان دیدار با پیکان، کار دست ستاره مطرح و تأثیرگذار استقلال داد و حالا مهرداد محمدی با حکمی سنگین از سوی کمیته انضباطی مواجه شده که طی آن، او ضمن پرداخت 500 میلیون، با محرومیت 6 جلسه‌ای نیز روبرو شده است.

پس از برگزاری دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر که با قهرمانی پرسپولیس همراه شد، بازیکنان استقلال به شدت نسبت به اتفاقات دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان معترض بودند که در این میان، محمدی مصاحبه تند و غیرقابل انتشاری با رسانه‌ها داشت.

ستاره استقلال که به مانند سایر همبازیانش از قهرمانی پرسپولیس با یک گل آفساید خشمگین بود، جملاتی را خطاب به فدراسیون و مسئولین برگزار کننده مسابقات مطرح کرد و از نبود VAR در لیگ برتر ایران انتقاد کرد.

محمدی که چند روز پیش و برای ارائه دفاعیات خود به کمیته انضباطی احضار شده بود، حالا با یک حکم محرومیت سنگین روبرو شده و طی آن، او نمی‌تواند در 6 مسابقه، استقلال را همراهی کند. حکمی که البته ممکن است با اعتراض باشگاه استقلال، کاهش یابد.

در حکمی که از سوی کمیته انضباطی منتشر شده، آمده است:

درباره گزارش ابرازی علیه مهرداد محمدی، بازیکن تیم استقلال تهران مبنی بر نقض ماده 71 مقررات انضباطی از طریق انجام مصاحبه پس از بازی پیکان و استقلال، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و بر این اساس نامبرده محکوم به پرداخت مبلغ 500 میلیون جریمه نقدی و شش جلسه محرومیت از حضور در مسابقات می‌شود. رای صادره از حیث محرومیت قابل اجرا بوده و تماما ظرف مدت 7 روز قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف است.

دیدگاه‌ها