کد خبر : 2026861 | 17 خرداد 1403 ساعت 15:06 | 38.9K بازدید | 51 دیدگاه

قانون 1:1 دور و دورتر می‌شود

بارسلونا در آستانه یک تابستان کابوس‌وار

همه چیز طوری پیش می‌رود که انگار یک فصل نقل و انتقالات اسفناک دیگر در انتظار بارسلوناست.

بارسلونا در آستانه یک تابستان کابوس‌وار

به گزارش "ورزش سه"، زمان برای بارسا در حال اتمام است. 30 ژوئن (10 تیر) نزدیک است و تنها کمی بیشتر از سه هفته دیگر باقی مانده تا بارسلونا تراز مالی خود را به لالیگا ارائه دهد و سپس متوجه شود در نقل و انتقالات تا چه اندازه قدرت مانور خواهد داشت. 

در مقایسه با رئال مادرید فاصله بسیار زیاد است و بارسلونا در تلاش است بتواند به قانون یک در برابر یک برسد. قانونی که بر اساس آن با یک فروش می‌تواند یک خرید داشته باشد. در مقایسه فوتبالی اینطور خواهد بود که انگار بارسا از رئال چند گل عقب است و باید در دقایق پایانی کامبک بزند.

2027478

طبق گزارش راک یک و با تایید دیاریو اسپورت، بارسلونا در حال مذاکره پیشرفته با شرکای تجاری‌ای است که قبلاً در فصول اخیر با این باشگاه همکاری کرده‌اند تا بتواند اهرم‌های مالی جدیدی را تعریف کند اما چشم‌انداز اصلا مثبت نیست و سرمایه‌گذاران اندکی استقبال کرده‌اند.

بارسا باید فورا تا قبل از 10 تیر، 40 میلیون یورو تزریق مالی داشته باشد. همان مبلغی که شرکت آلمانی لیبرو در زمستان گذشته پرداخت نکرد. بارسا ولی برای رسیدن به قانون 1:1 نیاز به فراهم کردن 100 میلیون یورو دارد و در غیر این صورت نقل و انتقالات اسف‌بار دیگی در انتظارش خواهد بود. قرارداد جدید با نایکی می‌تواند نور امیدی برای بارسا باشد اما باشگاه به سرمایه‌گذاران جدید دیگری هم نیاز دارد.

دیدگاه‌ها