کد خبر : 2026860 | 17 خرداد 1403 ساعت 15:02 | 10.2K بازدید | 4 دیدگاه

بعد از درخشش در مسابقات مقدماتی المپیک:

وحشت هنگ‌کنگ از ستاره‌های جوان ایران!

بازیکنان جوان تیم ملی سابقه گلزنی مقابل هنگ‌کنگ را پیراهن تیم ملی امید دارند.

وحشت هنگ‌کنگ از ستاره‌های جوان ایران!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال امید ایران در مسابقات مقدماتی المپیک با نتیجه سه بر صفر مقابل هنگ کنگ به پیروزی رسید و دو بازیکن جوان تیم ملی که امروز در ترکیب بزرگسالان حضور دارند در آن مسابقه ستاره تیم ملی امید بودند.

امین حزباوی و محمد قربانی دو بازیکن دفاعی تیم ملی بودند که در آن مسابقه موفق به گلزنی شدند و نزدیک به 10 ماه بعد از آن مسابقه مقابل تیم بزرگسالان هنگ‌کنگ به میدان خواهند رفت و شانس گلزنی خود را دنبال خواهند کرد.

امین حزباوی روی ارسال محمدجواد حسین‌نژاد دروازه هنگ‌کنگ را باز کرد و محمد قربانی هم با نفوذ به محوطه جریمه ارسال امیر جعفری را تبدیل به گل کرد تا طعم گلزنی مقابل هنگ‌کنگ را چشیده باشند و در این مسابقه دنبال تکرار گلزنی مقابل بزرگسالان آنها باشند.

2030899

از بازیکنانی که در آن مسابقه به میدان رفتند امین حزباوی، محمد قربانی، آریا یوسفی در ترکیب اصلی حضور دارند و الهیار صیادمنش و محمدجواد حسین‌نژاد شانس حضور به عنوان بازیکن جانشین را خواهند داشت.

نکته قابل توجه دیگر بازیکن تیم ملی که در آن مسابقه موفق به گلزنی شد، الهیار صیادمنش بود که او در لیست تیم ملی برای بازی با هنگ کنگ حضور دارد و این تیم خاطره خوشی از جوان‌های تیم ملی فوتبال ندارد.

دیدگاه‌ها