کد خبر : 2026842 | 17 خرداد 1403 ساعت 14:15 | 29.6K بازدید | 23 دیدگاه

کار را به کارلتو بسپارید

وینیسیوس یا امباپه: یک بحث احمقانه دیگر!

بحث‌هایی که در مورد سازگاری وینسیوس و امباپه مطرح می‌شوند، ذهن‌ها را به سال 2001 و هفته‌های ابتدایی حضور زیدان در رئال می‌برد.

وینیسیوس یا امباپه: یک بحث احمقانه دیگر!

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز فصل 02-2001 تیتر یکی از شماره‌های مارکا این بود: «بحث احمقانه»، تیتری که اشاره به سر و صدایی داشت که پیرامون پست زیدان در رئال به وجود آمده بود. 

مرد فرانسوی که در همان تابستان با انتقالی گرانقیمت به رئال پیوسته بود، در هفته‌های ابتدایی شروع خوبی نداشت و انتقادات و بحث‌هایی در مورد عملکرد او و به خصوص در مورد پست بازی‌اش در زمین به وجود آمد. در آن زمان می‌نوشتند که رئال مادرید بدون زیدان بهتر بازی می‌کند!

2027449

دل بوسکه با یک تصمیم درست و انتقال زیدان به سمت چپ روند را تغییر داد و زیدان در رئال شکوفا شد. بعد از آن دیگر نمی شد رئال را بدون زیزو تصور کرد و در پایان فصل آنها نهمین قهرمانی چمپیونزلیگ را جشن گرفتند.

در حال حاضر همان سر و صدا در مورد پست بازی امباپه و ناسازگاری احتمالی او با وینیسیوس به گوش می‌رسد. چه می‌شود اگر آنها در تیم سازگار نشوند؟ چه می‌شود اگر نقشه‌های حرارتی آنها در زمین مطابقت داشته باشد؟ چه می‌شود اگر امباپه نخواهد پست معمول خود را ترک کند و... یک "بحث احمقانه" دیگر؟

مانند دل بوسکه، آنچلوتی نیز یکی دیگر از مربیان تاکتیکی قدرتمند و یک مدیر خبره در رختکن است. فصل قبل کارلتو مکانی برای بلینگام اختراع کرد تا او بهترین فصل فوتبالش را رقم بزند. نه تنها بین او و وینیسیوس اختلافی ایجاد نشد که حالا هر دو مدعی اول توپ طلا هستند.

آنچلوتی بدون شک می‌داند که با امباپه و وینیسیوس چه کند. حتی یکی از گزینه‌ها این است که هیچ کاری انجام ندهد و به سادگی اجازه دهد آنها خودشان در زمین بهترین جایگاهشان را پیدا کنند. ما گاهی اوقات هوش بازیکنان دست کم می‌گیریم. این یک واقعیت است که فوق ستاره‌ها به راحتی با هم کنار می‌آیند. به وینی و کیلیان هم باید این اجازه را داد.

دیدگاه‌ها