کد خبر : 2026827 | 17 خرداد 1403 ساعت 12:58 | 22K بازدید | 46 دیدگاه

جنگ بایرن با رئال: حفظ دیویس به هر قیمت

مدیران بایرن مونیخ قصد دارند دستمزد پیشنهادی برای حفظ آلفونسو دیویس را افزایش دهند.

جنگ بایرن با رئال: حفظ دیویس به هر قیمت

به گزارش "ورزش سه"، بحث ادامه همکاری یا جدایی دیویس از باشگاه بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال یکی از موضوعاتی بود که در چند ماه اخیر بارها و بارها در رسانه‌های آلمانی و همچنین اسپانیایی مطرح شده بود و گفته می‌شد که این بازیکن در حال بررسی شرایط برای پیوستن به رئال مادرید است.

رئال از مدت‌ها قبل علاقه زیادی به این ستاره کانادایی داشت و حتی مذاکرات اولیه با مدیر برنامه او را هم آغاز کرده بود. بسیاری از منابع نزدیک به این بازیکن مدعی شده بودند که او علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن این باشگاه اسپانیایی دارد، اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط تغییر کرده است.

2027789

بیلد چند روز قبل از آغاز دوباره مذاکرات بایرن با این بازیکن خبر داده و مدعی شده بود که ونسان کمپانی روی حفظ او تاکید دارد و ظاهرا او هم تمایل بیشتری برای ادامه حضور در آلیانز آرنا پیدا کرده و این موضوع به سود بایرن مونیخ است.

این روزنامه حالا مدعی شده است که مدیران بایرن آماده هستند تا دستمزد پیشنهادی برای حفظ دیویس را تا سالانه ۱۳ میلیون یورو افزایش دهند و این یعنی آنها مصمم هستند که هر طور شده رئال مادرید را از این رقابت کنار بزنند و این بازیکن را در تیم‌شان حفظ کنند. مذاکرات در حال حاضر در مونیخ در حال انجام است.

دیدگاه‌ها