کد خبر : 2026819 | 17 خرداد 1403 ساعت 12:39 | 31.7K بازدید | 11 دیدگاه

ادعای ال‌چیرینگیتو:

خشم شدید از لاپورتا: جلوی ژاوی را گرفتند

حرف‌های اخیر خوان لاپورتا به قدری ژاوی را خشمگین کرده بود که قصد داشت علیه رئیس سابقش حرف بزند.

خشم شدید از لاپورتا: جلوی ژاوی را گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا همه بر این اعتقادند که به ژاوی در بارسلونا کم‌لطفی شد. او که در اواخر ژانویه خودش اعلام استعفا کرده بود و سپس با اصرار لاپورتا در پایان فصل از تصمیمش منصرف شد، سه هفته بعد از نشستی که در آن خبر از ماندنش داد، برکنار شد.

همه چیز به مصاحبه او قبل از بازی با آلمریا بر می گردد که گفت رقابت با رئال و دیگر غول های اروپا با این وضعیت اقتصادی بارسا غیرممکن است. همین حرف‌ها لاپورتا را بر آن داشت تا او را اخراج کند.

2026656

رئیس بارسا اخیرا در جریان یک مصاحبه تایید کرد که بعد از حرف‌های ژاوی با هانسی فلیک تماس گرفته و دیگر تردید نداشت که باید ژاوی را اخراج کند. او مشکل ذهنیت مربی کاتالان و نیز ضعف آمادگی جسمانی بارسا را نیز مزید بر علت دانست.

طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، ژاوی بعد از شنیدن اظهارات لاپورتا به قدری عصبانی شده بود که قصد مصاحبه‌ای طوفانی داشت. او می‌خواست جواب لاپورتا را بدهد اما دستیاران و وکیل او مانع شدند. ژاوی هنوز تا 30 ژوئن با بارسا قرارداد دارد و بعد از آن رسما راه او با بارسا جدا خواهد شد و می‌تواند آزادانه حرف بزند. یک ماه بعد باید منتظر نشست طوفانی از ژاوی علیه لاپورتا باشیم؟

دیدگاه‌ها