کد خبر : 2026800 | 17 خرداد 1403 ساعت 10:45 | 35.7K بازدید | 30 دیدگاه

استقبال کاپیتان رئال از امباپه: خیلی خوشحالیم!

دنی کارواخال، کاپیتان رئال مادرید، از پیوستن کیلیان امباپه به این باشگاه ابراز خوشحالی کرد.

استقبال کاپیتان رئال از امباپه: خیلی خوشحالیم!

به گزارش "ورزش سه"، انتظار هواداران رئال مادرید این هفته به پایان رسید و این باشگاه بالاخره خبر به خدمت گرفتن امباپه را به صورت رسمی اعلام کرد و حالا همه منتظر تماشای درخشش او با پیراهن این تیم در رقابت‌های فصل آینده لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هستند.

این ستاره فرانسوی تابستان سال گذشته اعلام کرد که تصمیمی برای ادامه همکاری با پاری سن ژرمن ندارد و در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان از این باشگاه جدا خواهد شد و در نهایت همین اتفاق هم افتاد و او بالاخره به رؤیای کودکی‌اش که پوشیدن پیراهن رئال مادرید بود رسید.

2030702

بسیاری از بازیکنان رئال در طول چند روز اخیر با انتشار پیام‌هایی خوشحالی‌شان را از این اتفاق نشان دادند و کارواخال هم در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «ما از این که کیلیان امباپه به رئال مادرید پیوسته است بسیار خوشحال هستیم. با اشتیاق بسیاری از او استقبال خواهیم کرد و می‌دانیم که او بسیار به ما کمک خواهد کرد.»

مراسم معارفه امباپه قرار است پس از اتمام رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود و او پس از آن در کنار دیگر بازیکنان این تیم در اردوهای پیش فصل حضور پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها