کد خبر : 2026762 | 17 خرداد 1403 ساعت 01:12 | 17.7K بازدید | 29 دیدگاه

هواداران در این شرایط سخت ما تنها نگذاشتند؛

رجب‌زاده: فشار زیادی را تحمل کردیم

سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز می‌گوید هر اتفاقی در هفته پایانی لیگ یک رخ بدهد، خودش و شاگردانش تمام تلاش‌شان را کرده‌اند.

رجب‌زاده: فشار زیادی را تحمل کردیم

به گزارش "ورزش‌ سه"، مهدی رجب‌زاده سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل مس سونگون درباره نتیجه کسب شده گفت: تبریک می‌گویم به تمام هواداران که در این شرایط سخت ما را تنها نگذاشتند. مطمئن باشند که هر اتفاقی در هفته آخر رخ دهد ما تمام تلاشمان را کرده ایم.
او ادامه داد: بازی خوبی بود و خوشحالم که سه امتیاز را بدست آوردیم. بازیکنان در چند صحنه بی دقتی کردند و به نظرم می‌توانستیم حتی زودتر هم به گل برسیم. تیم مس سونگون تیم قابل احترامی بود و از حق نگذریم حتی می‌توانستند گل هم بزنند، اما با توجه به عملکرد خط دفاع و دروازبان تیم ما موفق نشدند. 

ویدئو: 334885

سرمربی فجر درباره اهمیت گل اول گفت: گل اول برای ما گره گشا بود، به خاطر اینکه فشار زیادی روی تیم ما بود و باید این بازی رو می‌بردیم  و خدا را شکر موفق شدیم این گل را هم قبل از پایان نیمه اول بزنیم.
رجب زاده در پایان گفت: انگیزه بردن را داشتیم و همین باعث شد موقعیت‌های زیادی بدست آوریم و در آخر با نتیجه خوب ۳ بر صفر برنده مسابقه شدیم.

دیدگاه‌ها