کد خبر : 2026761 | 17 خرداد 1403 ساعت 06:33 | 22.7K بازدید | 18 دیدگاه

بدشانسی شهریار: آزمون و طارمی

به سختی می‌شود به آقای گل میدان داد!

شهریار مغانلو تمام فکر و ذکرش این است که بتواند نظر مثبت کادرفنی تیم ملی ایران را جلب کند.

به سختی می‌شود به آقای گل میدان داد!

به گزارش ورزش سه، اردوی تیم ملی ایران این روزها در هنگ کنگ برگزار می‌شود و ۲۶ ملی‌پوش تحت نظر امیر قلعه نویی، تلاش می‌کنند تا در دو بازی پایانی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، با پیراهن سفید تیم ملی کشورمان به میدان بروند. 

1979075

در این بین اصلی‌ترین مسئله برای ترکیب تیم ملی ایران، عناصر تهاجمی تیم است. سردار آزمون و مهدی طارمی که در نیم فصل دوم برخلاف آغاز فصل فرم بهتری از خودشان نشان دادند، علی رغم صعود تیم ملی ایران به دور بعد به نظر می‌رسد گزینه‌های اصلی امیر قلعه نویی برای استفاده در این پست خواهند بود و به وضوح مشخص است که شهریار مغانلو اقای گل لیگ بیست و سوم فوتبال ایران که حالا عناوین فردیش هر فصل بیشتر می‌شود، برای رسیدن به این پست مسیر بسیار سختی در پیش خواهد داشت.

در تصاویری که از تمرینات تیم ملی ایران منتشر شده به وضوح شهریار مشغول این است تا بتواند در مقابل چشمان امیر قلعه‌نویی بدرخشد و او را برای استفاده در این دو بازی مجاب کند اما این همان علامت سوالی است که ذهن شهریار را مشغول خواهد کرد و خودش هم در ترافیک شلوغ خط حمله تیم ملی، به این می‌اندیشد که در دو بازی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان، کادر فنی تیم ملی ایران از بین نفراتی که در اختیار دارد قرار است از کدام نام استفاده کند. 

شهریار در قیاس با سردار و مهدی طارمی از نظر آماری عملکرد بهتری داشته اما تجربه و همچنین طبقه درخشان دو مهاجم ملی پوش و لژیونر فوتبال ایران همان نقطه کلیدی است که باعث می‌شود شهریار خودش را عقب‌تر از آن دو نفر ببیند. با این حال در مسیر رسیدن به جام ۲۰۲۶ و نسل سازی فوتبال ایران شهریار بازیکنی که در فوتبال ایران با عناوین آقای گلی و با توانایی گلزنی چه با پا و چه با سر محسوب می‌شود، از چهره‌های اثرگذاری خواهد بود که می‌تواند در این مسیر نقش پررنگ‌تری داشته باشد.

دیدگاه‌ها