کد خبر : 2026751 | 17 خرداد 1403 ساعت 00:35 | 11.4K بازدید | 70 دیدگاه

بعد از لالیگا و چمپیونزلیگ؛

وینیسیوس قهرمانی کوپا آمه‌ریکا را هم می‌خواهد

وینیسیوس جونیور، ستاره تیم ملی برزیل، می‌گوید پس از قهرمانی در لالیگا و چمپیونزلیگ، هدف جدید او قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا است.

وینیسیوس قهرمانی کوپا آمه‌ریکا را هم می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور، رودریگو گوئس و ادر میلیتائو، امروز با هدف شرکت در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به اردوی تیم ملی برزیل در اورلاندو پیوستند.

وینیسیوس در مصاحبه‌ای با دوربین فدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد که هدف فعلی او قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا است.

2030750

این بازیکن که اخیراً با رئال مادرید قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شده، گفت: "من هنوز قهرمان نشده‌ام، هیچ عنوانی با تیم ملی ندارم، امیدوارم این بار قهرمان کوپا آمه‌ریکا شوم."

وینیسیوس با تمجید از بازیکنانی که دوریوال جونیور به تیم ملی دعوت کرده، گفت: "ما خیلی خوب برای این لحظه آماده می‌شویم. نسلی بسیار قوی داریم که با تیم ملی به دستاوردهای بزرگی دست پیدا خواهد کرد."

وینیسیوس، رودریگو و ادر میلیتائو آخرین نفراتی بودند که به اردوی تیم ملی برزیل پیوستند. این اردو از پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده و آن‌ها خود را برای بازی دوستانه مقابل مکزیک و ایالات متحده آماده می‌کنند.

این سه بازیکن دیرتر از بقیه هم تیمی‌های خود وارد اردو شدند چون شنبه گذشته در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بروسیا دورتموند بازی کردند که رئال مادرید با گل‌های دنی کارواخال و وینیسیوس 2-0 برنده شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

دیدگاه‌ها