کد خبر : 2026748 | 17 خرداد 1403 ساعت 00:30 | 20.6K بازدید | 13 دیدگاه

فرانسه 3-0 لوکزامبورگ، برد دستگرمی برای شروع یورو

با یک گل و دو پاس گل: امباپه و یک شروع رئالی!

فرانسه در بازی دوستانه با نتیجه 3-0 لوکزامبورگ را از پیش رو برداشت.

با یک گل و دو پاس گل: امباپه و یک شروع رئالی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال فرانسه امشب در بازی دوستانه از لوکزامبورگ میزبانی کرد و با نتیجه 3-0 برنده شد. در این بازی راندال کولو موآنی، جاناتان کلاوس و کیلیان امباپه گلزنی کردند.

فرانسه بازی را خوب آغاز کرد و در دقیقه 4 کیلیان امباپه اولین شوت به سمت دروازه را داشت که پس از برخورد با مدافعان به کرنر تبدیل شد.

در دقایق 5 و 6 هم امباپه و مارکوس تورام به ترتیب با شوت به سمت دروازه شانس گلزنی خود را امتحان کردند اما موریس موفق شد دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

2030739

در دقیقه 12 تیرک دروازه لوکزامبورگ لرزید. روی پاس امباپه، ضربه پرقدرت پای چپ آنتوان گریزمان به تیرک برخورد کرد و بلوکه شد.

اولین موقعیت لوکزامبورگ در محوطه جریمه  فرانسه دقیقه 19 رقم خورد که ضربه پشت پای اولسن به کرنر تبدیل شد. بازی کماکان در دست فرانسه بود و در دقیقه 25 امباپه یک بار دیگر با شوت از راه دور شانس خود را امتحان کرد که موریس آن را مهار کرد.

در دقیقه 32 راندال کولو موآنی فرصت خوبی داشت اما ضربه سر او در نزدیکی دروازه با فاصله زیاد به بیرون رفت. در دقیقه 34 امباپه پس از برخورد با مدافع حریف اعتقاد به خطای پنالتی داشت اما داور دستور به ادامه بازی داد.

2030742

فشار فرانسه روی دروازه لوکزامبورگ بالاخره جواب داد و آن‌ها در دقیقه 42 روی ضربه سر کولو موآنی پس از ارسال امباپه به گل رسیدند.

دیدیه دشان بین دو نیمه دو تعویض انجام داد و جاناتان کلاوس و ویلیام سالیبا به ترکیب فرانسه اضافه شدند. اولین موقعیت نیمه دوم را امباپه رقم زد که از سمت چپ نفوذ کرد اما ضربه او درون چارچوب جای نداشت.

در دقیقه 57 کولو موآنی یک بار دیگر با سوت از راه دور دروازه حریف را تهدید کرد اما ضربه او را موریس به راحتی در آغوش گرفت.

لوکزامبورگ تهدیدی برای فرانسه ایجاد نمی‌کرد و دشان تصمیم به دور تغییر دیگر گرفت. در دقیقه 63 انگولو کانته و ژول کنده از زمین خارج شدند و بنجامین پاوار و واران زئیر امری وارد بازی شدند.

2030741

کلاوس پس از اینکه از طریق کرنر کوتاه به توپ رسید، از سمت راست محوطه جریمه یک ضربه مهار نشدنی به سمت دروازه فرستاد و پس از برخورد با تیرک افقی وارد دروازه شد.

در دقیقه 71 گریزمان شانس خوبی روی پاس تورام داشت که ضربه بی‌دقت او راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 80 هم اولیویه ژیرو و بردلی بارکولا فرصت پیدا کردند به جای گریزمان و تورام وارد ترکیب شوند.

دقیقه 83 دروازه فرانسه تهدید شد و ضربه سر خطرناک ماهموتوویچ با فاصله کم از بالای دروازه مایک مانیان به بیرون رفت. فرانسه که جریان بازی را در دست داشت، در دقیقه 85 به گل سوم رسید.

2030740

بارکولا پس از نفوذ به محوطه جریمه پاس کوتاهی به امباپه داد که کاپیتان فرانسه با ضربه پای راست توپ را به گل تبدیل کرد.  

ادواردو کاماوینگا آخرین تعویضی این بازی بود که به جای فوفانا وارد زمین شد. بازی در دقایق پایانی اتفاق خاصی نداشت و در نهایت تیم دشان دروازه‌‌اش را در این برتری بسته نگه داشت.

دیدگاه‌ها