کد خبر : 2026744 | 17 خرداد 1403 ساعت 04:00 | 6.6K بازدید | 9 دیدگاه

اولین تمرین با مربیان جدید: هنگ‌کنگ در انتظار ایران

تیم ملی هنگ کنگ روز چهارشنبه اولین جلسه تمرینی‌اش را زیر نظر مربی موقت انجام داد.

اولین تمرین با مربیان جدید: هنگ‌کنگ در انتظار ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هنگ کنگ در مسابقات مقدماتی جام جهانی قاره آسیا، روز پنج‌شنبه‌ در خانه به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت. ۲۳ نفر حاضر در اردوی این تیم، روز چهارشنبه در باران برای آماده‌سازی بازی مقابل ایران به تمرین پرداختند.

چهارشنبه همچنین اولین جلسه تمرینی هنگ‌کنگ زیر نظر مربیان جدید بود. لوبی لودو، یکی از کمک مربیان موقت تیم، اعلام کرد که سبک بازی اندرسون، سرمربی سابق را ادامه خواهد داد و باور دارد که حمایت هواداران از کادر فنی، امری کلیدی است.

رو زینان، ستاره تیم ملی هنگ‌کنگ، معتقد است که لودو با بازیکنان تیم آشناست و می‌تواند کارهای ارزشمندی انجام دهد.

2030732

این تیم با ۴ بازی و کسب یک امتیاز در دور مقدماتی جام جهانی کنار رفته است و شانسی برای رسیدن به دور بعدی ندارد. آنها در دو بازی آخر در دیداری خانگی به مصاف ایران می‌روند و سپس در یک بازی خارج از خانه برابر ترکمنستان قرار می‌گیرند.

در لیست ۲۳ نفره کنونی، ما شیوی، وینگر تیم اورینتال و یکی از بهترین بازیکنان جوان لیگ برتر هنگ کنگ در این فصل، برای اولین بار دعوت شده است، همچنین دو جون‌ هویی، وینگ‌بک تیم زیر ۱۸ سال بولتون انگلیس و یونگ‌جیا، رو زینان، سون مینگ‌چیان و ژو یوآنده، چهار بازیکن سوپر لیگ چین نیز در این لیست حضور دارند.

2030731

رو زینان همچنین اعتراف کرد که از رفتن اندرسون غافلگیر شده است:«انتظار نداشتم که سفر به ازبکستان آخرین بازی او با این تیم باشد. ما فکر می‌کردیم تیم در حال رشد است اما به تصمیم احترام خواهیم گذاشت.»

ما شی‌وی، دیگر ستاره تیم ملی، در مصاحبه‌ای گفت: «امیدوارم از این فرصت برای عملکردی خوب استفاده کنم. به پوشیدن پیراهن تیم ملی هنگ کنگ و بازی برای این تیم افتخار می‌کنم.»

دو جون هویی، یکی دیگر از بازیکنان تازه‌وارد تیم ملی گفت: «انتخاب شدن برای تیم ملی نشان می‌دهد که سخت‌کوشی‌های من به ثمر رسیده است. امیدوارم بتوانم در مقابل چشمان هواداران خوب بازی کنم و توانایی‌هایم را نشان دهم.»

2030733

از سوی دیگر، در میان ۲۶ بازیکن تیم ملی ایران که امروز به هنگ کنگ رسیدند، چهار ستاره اروپایی شامل آزمون، طارمی، جهانبخش و قدوس حضور دارند. کریم انصاری فرد، مهاجم کهنه‌کار ۳۴ ساله، که ۱۰۴ بازی برای تیم ملی انجام داده است، در این لیست حضور ندارد.

دیدگاه‌ها