کد خبر : 2026743 | 17 خرداد 1403 ساعت 00:10 | 63.3K بازدید | 21 دیدگاه

امروز عید مردم مازندران است

میثاقیان: تا عمر دارم این روز را فراموش نمی‌کنم

اکبر میثاقیان سرمربی ۷۳ ساله شهرداری نوشهر از حمایت مردم استان مازندران برای صعود به لیگ یک بسیار مسرور است.

میثاقیان: تا عمر دارم این روز را فراموش نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، اکبر میثاقیان در پایان اردیبهشت ۱۴۰۳، ۷۳ ساله شد و این سرمربی با تجربه و و کارکشته تیم شهرداری نوشهر امشب با گذشت نیمی از خرداد ماه، همراه با تیمش جشن صعود به لیگ یک را برگزار کرد. 
اکبر میثاقیان، سرمربی تمام نشدنی فوتبال خراسان، باز هم طعم صعود را در فوتبال ایران چشید. میثاقیان که بیش از دو دهه قبل در نوشهر موفق شده بود روزهای شیرینی را برای شموشک رقم بزند و این تیم را به لیگ برتر برساند، حالا دوباره دست به کاری بزرگ زد.
او پس از پیروزی در این دیدار در گفتگو با خبرنگار ورزش سه، اظهار داشت: ۷۳ سال عمر کردم اما از زندگی با این مردم کیف کردم و تا آخر عمر یادم خواهد ماند که با آنها چه کردیم.

ویدئو: 334873

میثاقیان که حالا باید به فکر فصل جدید و صعود به لیگ برتر باشد، در تقدیر از حمایت ویژه مردم مازندران از تیمش گفت: مازندرانی‌ها، دم قائمشهری‌ها، دم محمود آبادی‌ها و دم چالوسی‌ها گرم که ورزشگاه را برای ما پر کردند. انرژی بچه‌ها اگر ۵۰ بود، با این تماشاگر همه‌شان ۱۰۰ شدند. امروز عید مازندران بود.
شهرداری نوشهر در بازی برگشت پلی آف موفق شد با یک گل بر رقیب خود شهرداری ماهشهر غلبه کند تا بازی در مجموع یک بر یک مساوی شود. 
این بازی به ضربات پنالتی رفت و در نهایت این شاگردان «اکبر اوتی» بودند که راهی لیگ یک شدند. در این بازی الیاس صالحی و میلاد صفایی، بازیکنان مشهدی تیم شهرداری نوشهر نیز پنالتی‌های خود را گل کردند.

دیدگاه‌ها