کد خبر : 2026731 | 16 خرداد 1403 ساعت 23:06 | 8K بازدید | 3 دیدگاه

مس کرمان ۲-۱ نفت مسجدسلیمان

لیگ یک/ شاگردان اشکش در کرمان غافلگیر شدند

مس کرمان موفق شد در طی ۱۰ دقیقه با کامبک خود نفت مسجدسلیمان را شکست دهد.

لیگ یک/ شاگردان اشکش در کرمان غافلگیر شدند

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سی و سوم لیگ یک فوتبال ایران، نفت مسجدسلیمان در شهر کرمان به مصاف مس رفته بود که در پایان با قبول شکست ۲ بر یک به مسجد سلیمان بازگشتند.

در این دیدار، امین کعبی در دقیقه ۴۵ زمینه‌ساز جلو افتادن شاگردان اشکش در نفت مسجدسلیمان شد، اما در نیمه دوم و با رسیدن به ۱۰ دقیقه پایانی، وضعیت بازی کاملا دگرگون شد؛ در دقیقه ۸۴ میلاد خدایی هافبک مرکزی مسی‌ها گل تساوی را به نام خودش ثبت کرد و درست در لحظه‌ای که اشکش به کسب یک امتیاز از این دیدار رضایت داده بود، اشتباه مدافع مسجدسلیمان باعث شد تا داور بازی به سود مسی‌ها اعلام پنالتی کند و علی وزیری پناه در کمال خونسردی و آرامش موفق شد گل برتری مسی‌ها را به ثمر برساند و تیمش را به ۳ امتیاز این هفته رساند.

در پایان این هفته، نفت مسجدسلیمان که اولین شکست خودش را در سال جدید تجربه می‌کرد، با ۵۵ امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماندند و کرمانی‌ها نیز با ۴۷ امتیاز در تعقیب سایپای ۴۹ امتیازی خواهند بود. مس کرمان در بازی هفته پایانی خود مقابل مس سونگون قرار خواهند گرفت و نفت مسجد سلیمان که این فصل برای بازگشت به لیگ برتر تلاش می‌کرد، در دیداری کاملا تشریفاتی مقابل خوشه طلایی قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها