کد خبر : 2026723 | 16 خرداد 1403 ساعت 22:41 | 106.1K بازدید | 103 دیدگاه

کاش اندازه والیبال رشد می‌کردید؛

این حرف سعید معروف را باید با طلا نوشت!

در یک برنامه تلویزیونی اتفاقات عجیبی رخ داد که کمتر پیش از این شاهدش بودیم.

این حرف سعید معروف را باید با طلا نوشت!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از المپیک بود که بعد از حذف تیم ملی والیبال از المپیک به دست ژاپن بساط عجیب و غریبی در یک برنامه تلویزیونی ایجاد شد. یکی از گزارشگران که عین تعجب در نقش کارشناس هم ظاهر می‌شود، با گریه از حذف تیم ملی گفت و این ناکامی با ولادیمیر آلکنو را یک فاجعه بزرگ خواند.

از قضا حدود دو سال بعد تیم ملی والیبال در ارومیه جلوی چشم هزاران هوادار خودی به شکلی خیلی بدتر به ژاپن باخت اما این بار واکنش متفاوت بود و همان گزارشگر دست به توجیه این باخت به مراتب بدتر زد.

از این که بگذریم انگار این موضوع به یک اپیدمی تبدیل شده که یک گزارشگر در نقش کارشناس هم ظاهر شود و حتی پیشکسوت و کارشناسی که به برنامه می‌آید را مورد نقد و هجوم قرار دهد. اتفاقی که امروز نیز تکرار شد و در یک ویژه برنامه مربوط به لیگ ملت‌ها این گزارشگر با لحن بسیار بدی محمدرضا تندروان، مربی سابق تیم ملی و یکی از موفق‌ترین سرمربیان ایرانی را خطاب قرار داد.

چند وقت پیش بود که سعید معروف در یک مصاحبه از جمله کلیدی «گزارشگران ما در این سال‌ها اندازه والیبالمان پیشرفت نکرده‌اند» استفاده کرد. حالا شاید بیشتر از هر وقت دیگر به درستی حرف کاپیتان سابق تیم ملی و اسطوره تکرارنشدنی والیبال ایران پی می‌بریم.

اگر ورزش ایران به این واقعیت پی ببرد که هر کس باید در حیطه اختیارات خود عمل کند و حرف بزند خیلی از این مشکلات فعلی حل می‌شد. اینکه گزارشگر کارشناس هم باشد در هیچ جای دنیا مرسوم نیست ولی انگار در ایران یک امر عادی شده است.

دیدگاه‌ها