کد خبر : 2026711 | 16 خرداد 1403 ساعت 21:53 | 32.8K بازدید | 17 دیدگاه

میثاقیان به دسته اول برگشت؛

صعود عجیب و غریب نوشهری‌ها به لیگ یک

شاگردان اکبر میثاقیان موفق به کسب پیروزی مقابل شهرداری ماهشهر در ضربات پنالتی شدند.

صعود عجیب و غریب نوشهری‌ها به لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه برگشت مرحله پلی‌آف لیگ دسته دوم فوتبال ایران، تیم‌های شهرداری نوشهر و شهرداری بندر ماهشهر از ساعت 17:15 امروز در ورزشگاه شهدای نوشهر به مصاف هم رفتند که قضاوت این بازی را ‌بیژن حیدری برعهده داشت.

شاگردان فرشاد پیوس در تیم شهرداری بندر ماهشهر که هفته گذشته در مسابقه رفت مرحله پلی‌آف لیگ دسته دوم با گل عارف سیفی موفق به کسب پیروزی یک بر صفر در دیدار خانگی شده بودند، امروز نیاز به یک تساوی در زمین شهرداری نوشهر داشتند تا صعودشان به لیگ یک را قطعی کنند که این اتفاق نیفتاد.

علیرضا قنبری، مروان نائیج، عیسی پرتو، بهتاش میثاقیان، علیرضا قادری، سلمان بحرانی، مهرشاد صیدی، حمید کاظمی، علی خانزادی، حسین رنجبر و امیرمحمد ستایش 11 بازیکن آغاز کننده با نظر اکبر میثاقیان بودند که در ترکیب شهرداری نوشهر برابر شهرداری بندر ماهشهر قرار گرفتند.

فرشاد پیوس هم نام میر رسول حسینی، خیرالله ویسی آرا، عارف سیفی، سجاد تقوی، محمد باشی، کیوان صالحی، سعید فولادی، عباس طهماسبی، حسین حیدری، احمد داغری و رضا شکری را در ترکیب اولیه شهرداری ماهشهر قرار داده بود.

نیمه اول بازی گلی به همراه نداشت، اما در نیمه دوم علی خانزاده موفق شد گل اول بازی را برای شهرداری نوشهر که از حمایت تماشاگرانش بهره می‌برد، به ثمر رساند و با توجه به تساوی یک بر یک در مجموع دو مسابقه، بازی را به وقت‌های اضافه و در نهایت پنالتی ببرد.

در ضربات پنالتی اتفاق عجیبی افتاد و شهرداری نوشهر 3 پنالتی و شهرداری ماهشهر 4 پنالتی خراب کردند، اما شاگردان میثاقیان با دو گل الیاس صالحی و میلاد صفایی توانستند به برتری 2 بر یک در ضربات پنالتی دست پیدا کنند و به لیگ دسته اول راه یابند.

دیدگاه‌ها