کد خبر : 2026617 | 16 خرداد 1403 ساعت 13:48 | 36.1K بازدید | 19 دیدگاه

قیمت ستاره سیتی برای بارسا مشخص شد

منچسترسیتی به بارسلونا اعلام کرده که با دریافت ۴۰ میلیون یورو حاضر به فروش ژوائو کانسلو است.

قیمت ستاره سیتی برای بارسا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، رابطه نه چندان خوب کانسلو با پپ گواردیولا باعث شده است که این بازیکن در چند فصل اخیر به صورت قرضی در تیم‌های دیگر توپ بزند و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قرارداد یک ساله راهی بارسلونا شد و فصل گذشته را در این تیم سپری کرد.

با وجود اشتباهاتی که این ستاره پرتغالی در مقطع پایانی فصل و در چند بازی حساس برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا و برابر رئال مادرید در لالیگا انجام داد، مدیران بارسا از عملکرد او به صورت کلی راضی هستند و تمایل دارند که او را به صورت دائمی به خدمت بگیرند.

2015182

حالا روزنامه اسپورت هم خبر داده است که مدیران منچسترسیتی تمایلی به حفظ این بازیکن ندارند و آماده هستند که او را به فروش برساند و به مدیران بارسا اعلام کرده‌اند که حاضر هستند با مبلغ ۴۰ میلیون یورو با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو موافقت کنند.

بارسا پیش از این به ژرژ مندس خبر داده بود که مایل است کانسلو را به خدمت بگیرد و مذاکرات بین دو طرف آرام آرام در حال پیشرفت است و انتظار می‌رود که خبر انتقال دائمی این بازیکن به بارسا در روزهای ابتدایی پنجره تابستانی به صورت رسمی منتشر شود.

دیدگاه‌ها