کد خبر : 2026612 | 16 خرداد 1403 ساعت 13:35 | 21.2K بازدید | 16 دیدگاه

با قرارداد 2+1 ساله

رسمی: آنتونیو کونته مربی ناپولی شد

سرانجام مطابق انتظارات، آنتونیو کونته امروز رسما به عنوان مربی جدید ناپولی معرفی شد تا قهرمان سابق ایتالیا را به روزهای اوجش برگرداند.

رسمی: آنتونیو کونته مربی ناپولی شد

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته رسما سرمربی جدید ناپولی شد. آبی‌ها فصل قبل روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و با سه سرمربی، رودی گارسیا، والتر ماتزاری و فرانچسکو کالزونا نتوانستند به هیچیک از اهداف از پیش تعیین شده خود برسند و فصل را در رتبه نهم به پایان رساندند تا بدترین مدافع عنوان قهرمانی سری آ لقب بگیرند. 

آنها پس از قهرمانی در سری آ تحت هدایت لوچانو اسپالتی در فصل 23-2022، شدیدا دچار افت شدند و حالا با کونته قصد بازگشت به روزهای اوج را دارند. کونته از زمان ترک تاتنهام در مارس 2023 بیکار بود.

2030552

ناپولی پس از قهرمانی در سری آ برای اولین بار از سال 1990 یک دوره نوسانی را تحمل کرد و جدایی اسپالتی را با همه وجود حس کرد.

رودی گارسیا از زمان انتصاب، فقط شش ماه قبل دوام آورد، در حالی که طلسم والتر ماتزاری هم کوتاه بود زیرا او کمی بیش از سه ماه پس از به دست گرفتن کنترل کار، از این سمت خارج شد

فرانچسکو کالزونا کشتی ناپولی را تا پایان فصل هدایت می‌کرد، اما او مشخصا مربی موقت بود و بلافاصله به نقش اصلی‌اش در تیم ملی اسلواکی برگشت.

2030553

گزارش‌های منابع ایتالیایی در هفته‌های اخیر حاکی از آن بود که کونته پس از پایان فصل سری آ وارد مذاکرات پیشرفته‌ای با آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی، شده و در نهایت امروز چهارشنبه قرارداد تایید شد. 

کونته قراردادی سه ساله تا سال 2027 امضا کرده است که دو سال آن قطعی و سال سوم مشروط است.

کونته سابقه هدایت یوونتوس، اینتر، چلسی و تیم ملی ایتالیا را در کارنامه دارد و در سری آ و لیگ انگلیس توانسته قهرمانی کسب کند.

دیدگاه‌ها