کد خبر : 2026607 | 16 خرداد 1403 ساعت 13:31 | 53.2K بازدید | 34 دیدگاه

تو فینال را از پاریس گرفتی

حمله تند به الخلیفی: خودت از همه بی‌کلاس‌تری!

در فرانسه به شدت از واکنش باشگاه پی اس جی به مصاحبه اخیر امباپه عصبانی شده‌اند.

حمله تند به الخلیفی: خودت از همه بی‌کلاس‌تری!

به گزارش "ورزش سه"، تنش‌های پیرامون کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن همچنان ادامه دارد. در حالی‌که دو طرف در جنجالی حقوقی قرار گرفته‌اند و ستاره رئال مادرید، باشگاه سابقش را به عدم پرداخت بخشی از دستمزد و پاداش‌هایش متهم کرده، حاشیه جدیدی سر باز کرده است.

رئال مادرید دوشنبه شب در بیانیه‌ای خبر از جذب امباپه به‌صورت آزاد داد. موضوعی که پاری سن ژرمن و ناصر الخلیفی برای جلوگیری از آن تلاش زیادی انجام دادند اما در نهایت به وقوع پیوست.

2026119

کمتر از ۲۴ ساعت بعد، امباپه در نشست خبری تیم ملی فرانسه درباره پیوستنش به رئال صحبت و خوشحالی‌اش از این اتفاق را ابراز کرد اما نکته جنجالی این صحبت‌ها، اشاره او به دوران حضور و فصل آخرش در باشگاه پاریسی بود.

امباپه صراحتا گفت که باشگاه (الخلیفی) با خشم و عصبانیت او را تهدید کردند که دیگر به او اجازه بازی نخواهند داد و لوئیس انریکه بود که او را نجات داد.

در جواب، یک منبع ناشناس از طرف باشگاه پاریسی، در گفت‌وگو با منابع فرانسوی گفت: «ناصر الخلیفی هرگز تصمیمی در مورد تیم به کادر فنی دیکته نکرده است. لوئیس انریکه حتی خودش این را گفت و تایید کرد، اما علیرغم همه چیز، وقتی امباپه چیزی می‌گوید، همه رسانه‌ها آن را طوری چاپ می‌کنند که گویی حقیقت دارد. این رفتار او بی‌کلاسی محض است.»

دنیل ریولو تردید ندارد که این حرف‌ها از قول الخلیفی بوده است: «ما انتظار این را داشتیم که موضوع تبدیل به تسویه حساب شود. کمپ تیم ملی جای مناسبی برای حرف‌های امباپه بود؟ نمی‌دانم. این شاید تنها چیزی است که در این داستان من را آزار می‌دهد. به نظر من طبیعی است که او خودش توضیح داد و روایتش را از وقایع ارائه کرد. آیا باید به عنوان بخشی از تیم فرانسه این کار را انجام می‌داد؟ این سوالی است که می‌توان مطرح کرد. مطمئن نیستم که جای مناسبی باشد و او می‌توانست صبر کند. البته قطعا این را با اجازه دشان مطرح کرده و از مربی تیم ملی مجوز حرف زدن گرفته بود. برای دشان اصلا این قضیه اهمیت نداشت.»

2028929

ریولو ادامه داد: «امباپه بی کلاس است؟ باشه، باشه. این بعید است امباپه را آزار بدهد. دغدغه من هواداران پی اس جی هستند. به نظر شما آنها بین امباپه‌ای که کلاس ندارد و امباپه‌ای روی فرم مقابل دورتموند، چه چیزی را انتخاب می‌کردند؟ فکر می‌کنم همه می‌خواستند او مقابل دورتموند آماده باشد ولی باشگاه اجازه نداد او آماده باشد. مقصر همه اینها ناصر الخلیفی است. وقتی می‌گویی او کلاس ندارد، چه چیزی را تغییر می‌دهد؟ او امباپه را از نظر روحی آزار داد و ما در نیمه نهایی مقابل تیمی باختیم که می‌توانستیم شکستش دهیم. مطمئن باشید امباپه در رئال مادرید بازیکن با کلاسی خواهد شد. کلاس چیزی است که باید به دستش آورد. شما در محاصره افراد درجه یک، با کلاس می‌شوید ولی در حضور افرادی که کلاس ندارند، بی کلاس خواهید شد. من فکر نمی‌کنم ناصر الخلیفی فردی باکلاس باشد. او از نظر اخلاقی یک مرد کاملا معمولی است. دلیلی وجود ندارد که امباپه در کنار چنین رئیس بی کلاسی، فردی با کلاس باشد.»

دیدگاه‌ها