کد خبر : 2026604 | 16 خرداد 1403 ساعت 13:15 | 24.3K بازدید | 26 دیدگاه

گزارش آاس:

بازگشت فلیک: تعیین تکلیف برای چند ستاره

هانسی فلیک دوشنبه به بارسلونا برمی‌‍گردد تا چند تصمیم مهم را نهایی کند.

بازگشت فلیک: تعیین تکلیف برای چند ستاره

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک دوشنبه آینده به بارسلونا بازخواهد گشت و او قصد اقامت چند روزه را دارد. مربی آلمانی را سه دستیار مورد اعتمادش (تونی تاپالوویچ، مارکوس سورگ و هایکو وسترمن) همراهی می‌کنند و او قصد دارد از کمپ خوان گامپر، زمین‌های تمرینی و بقیه تجهیزات کمپ دیدن کند. 

او همچنین از این موقعیت برای دیدار با پرسنل تیم اول که در باشگاه به کار خود ادامه می‌دهند، مانند اعضای خدمات پزشکی و مربیان بدنساز و سایرین، استفاده خواهد کرد.

2028534

اما دلیل اصلی سفر فلیک به بارسلونا ملاقات با دکو برای بررسی شرایط نقل و انتقالات است. نام‌های زیادی روی میز است و باید تکلیف ورودی و خروجی‌‍ها روشن شود. 

مهمتر از همه، تمدید یا عدم تمدید با سرخی روبرتو و تمدید قرارداد قرضی ژوائوهاست. او همچنین باید برای کسانی که بعد از یک دوره قرضی به بارسلونا باز می‌گردند، راه حلی پیدا کند. مورد آنسو فاتی برای مثال مهمتر است، جایی که باشگاه از یک انتقال قرضی جدید استقبال می‌کند و سویا قبلاً درخواستی برای او داده است.

همچنین اریک گارسیا و خولیان آرائوخو که به بارسا برمی‌گردند، شانس‌های جدی برای ماندن دارند. فلیک همچنین باید در مورد فروش بازیکنانی مانند فرانکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو نیز نظر نهایی را بدهد.

مسئله دیگری که فلیک می‌خواهد آن را حل کند، برنامه ریزی پیش فصل، شروع تمرینات و سپس بازی‌های تدارکاتی تور آمریکاست.

دیدگاه‌ها