کد خبر : 2026592 | 16 خرداد 1403 ساعت 12:16 | 48.6K بازدید | 58 دیدگاه

رسمی: رونمایی از پیراهن رئال بدون امباپه (عکس)

باشگاه رئال مادرید تصاویر پیراهن جدیدش برای فصل آینده را منتشر کرد اما خبری از کیلیان امباپه نیست.

رسمی: رونمایی از پیراهن رئال بدون امباپه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با اتمام فصل ۲۴-۲۰۲۳ که با قهرمانی رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان همراه بود، همه هواداران این تیم منتظر رونمایی از تصاویر مربوط به پیراهن جدید برای فصل آینده بودند که با همکاری آدیداس طراحی و تولید شده است. 

2030523

آدیداس و رئال مادرید دقایقی قبل تصاویر پیراهن اول فصل آینده را منتشر کردند اما نکته جالبی که بسیاری از هواداران این تیم در شبکه‌های اجتماعی به آن اشاره کردند مربوط به غیبت امباپه در این تصویر بود و بعضی از آنها حتی به شوخی مدعی شدند که انتظار داشتند او را با استفاده از هوش مصنوعی در این تصاویر ببینند. 

2030525

پیراهن اول رئال مادرید در فصل آینده مثل همیشه سفید است اما از طراحی خاص و متفاوتی برای پس زمینه آن استفاده شده است. همچنین سه خط معروف آدیداس و خط نیمه کاره دور یقه این پیراهن امسال مشکی است و در قیمت پشت و پایین پیراهن هم دوخت متفاوتی به کار رفته است. 

2030526

یکی از نکات جالب دیگری از تصاویر منتشر شده توسط باشگاه رئال مادرید برای رونمایی از پیراهن جدید این فصل مربوط به حضور براهیم دیاز و ناچو در این تصاویر است که باعث شده است بسیاری از هواداران این تیم به ادامه حضور آنها که آینده مبهمی در سانتیاگو برنابئو دارند امیدوار شوند.

2030527
2030528

همچنین هواداران رئال به این نکته اشاره کرده‌اند که در حال حاضر امکان سفارش پیراهن فصل جدید با نام امباپه وجود ندارد و احتمالا دلیل آن به خاطر مشخص نشدن شماره این بازیکن در فصل آینده است اما دلیل اصلی این اتفاق این است که قرارداد او با پاری سن ژرمن در ۳۰ ژوئن به پایان خواهد رسید و رئال تا آن زمان امکان استفاده از حق پخش تصاویر او را ندارد.

دیدگاه‌ها