کد خبر : 2026564 | 16 خرداد 1403 ساعت 09:55 | 78.5K بازدید | 40 دیدگاه

هشدار فلیک به بارسا: این دو ستاره فروشی نیستند

هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسلونا، به مدیران این باشگاه اعلام کرده است که رونالد آرائوخو و پدری به هیچ وجه قابل فروش نخواهند بود.

هشدار فلیک به بارسا: این دو ستاره فروشی نیستند

به گزارش "ورزش سه"، فلیک چند روز قبل بالاخره به صورت رسمی با باشگاه بارسلونا به توافق رسید و با امضای قراردادی به جای ژاوی هدایت این تیم را برعهده گرفت تا از فصل آینده روی نیمکت بارسا بنشیند و می‌داند که کار سختی را هم در پیش خواهد داشت.

این مربی آلمانی به خوبی از شرایط مالی باشگاه بارسا و محدودیت‌هایی که رعایت قوانین فرپلی مالی لالیگا و یوفا برای آنها ایجاد کرده باخبر است و می‌داند که این احتمال وجود دارد که آنها ناچار به فروش چند بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو شوند تا بتوانند این قوانین را رعایت کنند.

1983799

اما روزنامه اسپورت خبر داده که سرمربی جدید بارسا به مدیران این باشگاه هشدار داده است که حق ندارند به هیچ وجه برای فروش آرائوخو و پدری اقدام کنند چون این دو نفر را از ارکان اصلی تیمش در فصل آینده می‌داند و روی آنها بسیار حساب باز کرده است.

این در حالی است که پیش از این گفته شده بود که فلیک با فروش بازیکنی مثل فرانکی دی یونگ موافقت کرده اما به هیچ وجه حاضر نیست این دو ستاره تیمش را از دست بدهد و باور دارد که آنها می‌‌توانند در بهبود شرایط بارسا در فصل آینده کمکی بسیاری به او کنند.

دیدگاه‌ها