کد خبر : 2026562 | 16 خرداد 1403 ساعت 09:45 | 49K بازدید | 122 دیدگاه

هری ردنپ:

رونالدو آمده است تا پرتغال را به فینال برساند

هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام، معتقد است که تیم ملی پرتغال با درخشش کریستیانو رونالدو در یورو ۲۰۲۴ موفق خواهد بود.

رونالدو آمده است تا پرتغال را به فینال برساند

به گزارش "ورزش سه"، تکیه تیم ملی پرتغال به گل‌های رونالدو در طول چند سال اخیر کم شده و این اتفاق تا جایی پیش رفت که او در بسیاری از دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توسط فرناندو سانتوس نیمکت نشین شد، اتفاقی که تعجب بسیاری از فوتبال‌دوستان را به همراه داشت.

این مربی پس از پایان مسابقات از سمتش در تیم ملی پرتغال کنار گذاشته شد و روبرتو مارتینز به عنوان جانشین او هدایت این تیم را بر عهده گرفت و از آن زمان تا به حال رونالدو بار دیگر جایگاه سابقش را در ترکیب تیم ملی کشورش پیدا کرده و ردنپ معتقد است که او نقش مهمی را در یورو ۲۰۲۴ ایفا خواهد کرد. 

2027125

ردنپ در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط تیم ملی پرتغال اظهار داشت: «پرتغال بیشتر از هر تیم دیگری نظر من را جلب کرده است. من فکر می‌کنم که آنها بازیکنان خوب بسیاری دارند و کافی است که به کیفیت واقعی آنها نگاه کنید. این تیم بدون شک یکی از تیم‌هایی است که باید آن را زیر نظر داشت. جدای از انگلیس، آنها انتخاب بعدی من هستند.

رونالدو مشخصا در حال حاضر در سطحی بازی می‌کند که کمی با گذشته متفاوت است اما همچنان ورزشکار فوق العاده‌ای است و می‌تواند در زمین برای تیمش موثر ظاهر شود چون مراقب خودش است. معتقد هستم که او می‌تواند گل‌های بسیاری در یورو به ثمر برساند و من می‌توانم او را ببینم که تیمش را تا فینال همراهی می‌کند.»

دیدگاه‌ها