کد خبر : 2026546 | 16 خرداد 1403 ساعت 08:03 | 19K بازدید | 8 دیدگاه

خودشان هم باور نمی‌کنند

مارسکا و کمپانی در جمع گران‌ترین مربیان تاریخ!

انزو مارسکا، مربی ایتالیایی، پس از امضای قرارداد با چلسی، به فهرست گران‌ترین مربیان جهان پیوست.

مارسکا و کمپانی در جمع گران‌ترین مربیان تاریخ!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لندنی پس از اخراج مائوریسیو پوچتینو، مجبور شد برای به خدمت گرفتن انزو مارسکا به‌عنوان جانشین او، مبلغ هنگفتی را به لستر سیتی بپردازد.

به گزارش روزنامه انگلیسی دیلی میل، ارزش انتقال مارسکا از لستر سیتی به چلسی، او را به پنجمین مربی گرانقیمت جهان تبدیل کرد. او در این لیست در کنار دو مربی سابق دیگر آبی‌ها قرار گرفته است.

چلسی برای به خدمت گرفتن او که حالا سومین مربی گرانقیمت تاریخ این باشگاه است، مبلغ ۱۰ میلیون پوند به لستر پرداختند و یک انتقال رکوردشکن را رقم زدند.

2029966

در این لیست انتقال یولیان ناگلزمان از لایپزیش به بایرن مونیخ با ۲۱.۷ میلیون پوند، همچنان گران‌ترین انتقال در بین مربیان دنیای فوتبال است. رتبه دوم متعلق به چلسی است. آنها گراهام پاتر را از برایتون با ۲۱.۵ میلیون پوند به خدمت گرفتند و او را تبدیل به دومین مربی گرانقیمت جهان کردند‌.

در سال ۲۰۱۱ آبی‌های لندن آندره ویلاش بواش پرتغالی را در ازای ۱۳.۲ میلیون پوند از پورتو به خدمت گرفتند. او در آن زمان تبدیل به گران‌ترین مربی جهان شد اما اکنون در رتبه سوم قرار دارد.

در رده چهارم انتقال جدیدی به چشم می‌خورد. بایرن مونیخ چند روز پیش برای جذب وینسنت کمپانی از برنلی مبلغ ۱۰.۲۲ میلیون پوند پرداختند و در این هفته نیز مارسکا با پیوستن به چلسی در رده پنجم قرار گرفت.

2030442

دیدگاه‌ها