کد خبر : 2026545 | 16 خرداد 1403 ساعت 01:51 | 44.6K بازدید | 50 دیدگاه

ناراحتی تراشتگن: ناگلزمان من را ناامید کرد

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان تیم ملی آلمان، ناراحتی‌اش را از اینکه با بازگشت مانوئل نویر، دوباره به دروازه‌بان دوم تبدیل شده، ابراز کرد.

ناراحتی تراشتگن: ناگلزمان من را ناامید کرد

به گزارش "ورزش سه"، برای اولین بار پس از سال ۲۰۲۲، مانوئل نویر دوباره در دروازه تیم ملی آلمان قرار گرفت و در اولین دیدار ملی‌اش بعد از دو سال، در تساوی بدون گل برابر اوکراین، موفق به ثبت کلین‌شیت شد.

با این حال همه از بازگشت نویر خوشحال نشده‌اند و به‌نظر می‌رسد نارضایتی‌هایی وجود دارد. نفر اول صف ناراضی‌ها، قطعا مارک آندره تراشتگن است که در اکثر دوران حضورش در تیم ملی دروازه‌بان دوم بوده و فقط در زمان غیبت نویر، دقایق زیادی را در درون دروازه ژرمن‌ها گذراند.

2030474

او در گفت‌وگوی جدیدی با اسکای آلمان درباره برگشت نویر و نیمکت‌نشینی مجدد خود، صحبت کرد: «وضعیت خوب نیست، اما سرمربی این تصمیم را گرفت و من با وجود اینکه نظر مشابهی با او ندارم، این تصمیم را می‌پذیرم.

به مربی گفتم دو جنبه انسانی و ورزشی وجود دارند. من می‌خواهم تمامی اعضای باشگاه بتوانند به من اعتماد کنند. بسیار ناامیدکننده است و من از این تصمیم ناامید هستم اما در نهایت در مقابل تیم مسئولیت‌هایی دارم و تا جایی که بتوانم به تیم کمک خواهم کرد.

دیدگاه‌ها