کد خبر : 2026543 | 16 خرداد 1403 ساعت 01:35 | 27.3K بازدید | 14 دیدگاه

روبرتو مارتینز: پرتغال هرگز نباید اینطور بازی کند

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، از عملکرد تیمش رضایت دارد ولی به دلیل دریافت دو گل مقابل فنلاند از بازیکنانش انتقاد کرد.

روبرتو مارتینز: پرتغال هرگز نباید اینطور بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال امشب در بازی دوستانه به مصاف فنلاند رفت و با نتیجه 4-2 به برد دست پیدا کرد. پرتغال پس از زدن سه گل در خط دفاعی عملکرد قابل قبولی نداشت و دو گل دریافت کرد.

روبرتو مارتینز پس از بازی از این اتفاق انتقاد کرد و از شاگردانش خواست تا با تمرکز بیشتری در مسابقات بعدی عمل کنند.

2030472

سرمربی پرتغالی به اسپورت‌تی‌وان گفت: "ما ارتباط خود را با بازیکنان جدید همراه مهارت‌های مختلف نشان دادیم. بعد از زدن گل سوم تمرکزمان را از دست دادیم و این چیزی است که باید روی آن کار کنیم، هرگز نباید اینطور بازی کنیم. اما در مجموع خوشحالم که تیمم 24 شوت می‌زند.  من از عملکرد تیم و نمایش هجومی‌ای که داشتیم خوشحالم. اما نمی‌توانیم از دادن دو گل به فنلاند خوشحال باشیم."

سرمربی تیم ملی پرتغال همچنین از فرانسیسکو کونسیسائو و ژوائو نئوس که در ترکیب اصلی حضور داشتند، تمجید کرد: "مهم است که درهای را به روی انتخاب بازیکنان جدید باز کنیم. ما همیشه درها را باز گذاشته‌ایم و دو بازیکن را در فرم بسیار خوبی دیدیم. آن‌ها شخصیت خوبی دارند و در تمرینات خیلی خوب کار می‌کنند. بازیکنانی با انرژی هستند و برای آینده مهم هستند. امشب بهترین نسخه ویتینیا را دیدم. او در سطحی بود که در لیگ قهرمانان اروپا شاهدش بودیم و به شایستگی در تیم منتخب فصل بود. او بازی را کنترل کرد و تصمیمات بی عیب و نقصی گرفت.

مارتینز همچنین درمورد عملکرد برونو فرناندز گفت: "او بازیکنی است که دید عالی و تمام کننده دارد. برای ما مهم است. اکنون زمان آن است که به بازیکنان فرصت ریکاوری بدهیم."

دیدگاه‌ها