کد خبر : 2026526 | 16 خرداد 1403 ساعت 00:05 | 41.4K بازدید | 57 دیدگاه

در آستانه توافق با نایکی: بارسلونا پولدار می‌شود

بارسلونا و نایکی در حال مذاکره برای توافق بر سر جزئیات یک قرارداد جدید هستند.

در آستانه توافق با نایکی: بارسلونا پولدار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه قریب‌الوقوع است، اما بارسلونا هنوز با نایکی برای قرارداد جدید به توافق نرسیده است. این باشگاه مدتی است سیگنال‌های مثبتی را از مذاکرات مخابره و به نزدیک بودن توافق اشاره کرده است اما امضای نهایی همچنان باقی مانده است.

در حال حاضر دو طرف بر سر مبلغ پاداش تمدید صحبت می‌کنند. گفته می‌شود این مبلغ بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون یورو خواهد بود و باشگاه و نایکی در حال مذاکره برای مشخص کردن جزئیات دقیق آن هستند.

2030437

این توافق به بارسا اجازه می‌دهد که حساب‌هایش را قبل از تاریخ ۳۰ ژوئن متعادل کند و اولین گام را به سمت عادی شدن اقتصاد باشگاه که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید، بردارد.

این پاداش برخی از هزینه‌های باشگاه را پوشش می‌دهد و به آنها کمک می‌کند که به قانون ۱:۱ برگردند تا بتوانند بدون نیاز به فروش بازیکنان اصلی، تیم را تقویت کند.

2030436

علاوه‌بر پاداش تمدید، از مبلغ دیگری هم صحبت می‌شود که در قرارداد احتمالی ۱۰ ساله، می‌تواند به سالانه ۱۲۰ میلیون یورو برسد که دریافتی بسیار خوبی برای باشگاه کاتالان خواهد بود.

بارسا و نایکی در ماه‌های اخیر اختلافات زیادی داشتند و باشگاه اسپانیایی حتی به سراغ مذاکره با پوما هم رفت اما درنهایت دو طرف بار دیگر بر سر میز مذاکره نشستند و حالا در آستانه تمدید قرارداد هستند.

دیدگاه‌ها