کد خبر : 2026524 | 15 خرداد 1403 ساعت 23:49 | 19.4K بازدید | 21 دیدگاه

اندریک قول قهرمانی برزیل را داد!

اندریک، مهاجم پالمیراس، می‌گوید برزیل با انگیزه بالا به دنبال قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا خواهد بود.

اندریک قول قهرمانی برزیل را داد!

به گزارش "ورزش سه"، اندریک در گفتگو با دوربین کنفدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرده که آن‌ها برای قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا دست از تلاش برندارند و با سرسختی این هدف را دنبال کنند.

مهاجم فعلی پالمیراس که قرار است به رئال مادرید منتقل شود، به اردوی برزیل پیوست تا خودش را برای بازی دوستانه مقابل مکزیک و ایالات متحده، قبل از اولین بازی در کوپا آمه‌ریکا مقابل کاستاریکا، آماده کند.

اندریک گفت: "من خیلی خوشحالم. این اولین کوپا آمه‌ریکا من است. این اولین تورنمنت رسمی من با تیم ملی بزرگسالان برزیل خواهد بود. ما تمرینات زیادی انجام خواهیم داد و برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهیم کرد. ما برای قهرمانی عزم راسخی خواهیم داشت و کم نمی‌گذاریم."

2030432

در پاسخ به سوالی درباره شکستن رکورد جوان‌ترین بازیکن تیم ملی برزیل، اندریک اظهار داشت: "من روی رسیدن به چنین چیزهایی تمرکز نمی‌کنم، بلکه بیشتر روی کمک به کادرفنی فنی و کل تیم تمرکز دارم. این یک تورنمنت فوق العاده خواهد بود. امیدوارم بتوانیم یک کوپا آمه‌ریکا عالی داشته باشیم."

اندریک 17 ساله آخرین بازی خود را در 30 می با پالمیراس انجام داد و به پایتخت اسپانیا می‌رود تا به رئال مادرید ملحق شود. او درباره مرحله جدیدی از دوران حرفه‌ای خود در اروپا گفت: "قرار است رویایی را برآورده کنم و امیدوارم خدا همراهم باشد."

برزیل قبل از اولین بازی در کوپا آمه‌ریکا، دو بازی دوستانه، مقابل مکزیک، هشتم ژوئن در تگزاس و دوزادهم ژوئن با ایالات متحده، در اورلاندو برگزار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها