کد خبر : 2026520 | 16 خرداد 1403 ساعت 07:30 | 9.6K بازدید | 5 دیدگاه

نمی‌خواهم معمولی باشم؛

آغاز ماموریت جدید نورافکن در تیم ملی

امید نورافکن در روزهایی که هول و ولای خدمت سربازی دارد به هدفی دشوار در تیم ملی چشم دوخته است.

آغاز ماموریت جدید نورافکن در تیم ملی

به گزارش "ورزش‌ سه"، البته این هدفی است که امید نورافکن چند سالی می‌شود که در لیگ برتر و باشگاه سپاهان به آن دست پیدا کرده و توانسته خودش را به عنوان یکی از بازیکنان شاخص سپاهان مطرح کند، اما حالا او می‌خواهد در تیم ملی همین نقش را پیدا کند.

2030427

نورافکن در آخرین مصاحبه خود با  "ورزش ‌سه"، درباره این هدف خود گفت: «ببینید واقعیت این است که الان در سن 27 سالگی دیگر فقط حضور داشتن در تیم ملی برایم مهم و راضی‌کننده نیست و دوست دارم نقشی پررنگ داشته باشم و یکی از بازیکنان باکیفیت و خوب تیم باشم. دوست دارم اگر سعادت حضور در جمع ملی‌پوشان را به دست آوردم، جزو بهترین بازیکنان تیم باشم. تصمیمم هم همین است و به این موضوع فکر و برای آن تلاش می‌کنم.» 

امید نورافکن که پس از محمد کریمی و پیام نیازمند کاپیتان سوم طلایی پوشان اصفهانی به شمار می‌رود، به جدیدترین اردوی تیم ملی فراخوانده شده و این روزها با انگیزه در هنگ‌کنگ تمرین می‌کند تا بتواند رفته رفته به نقشی که در تیم ملی مدنظر دارد و برای آن تلاش می‌کند دست پیدا کند. این بازیکن در مصاف رفت برابر ترکمنستان پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت چندماه زننده یکی از 5 گل تیم ملی بود و حالا می‌خواهد شمار گل‌هایش را در دو بازی برابر هنگ‌کنگ و ازبسکتان در مقدماتی جام جهانی افزایش بدهد.

دیدگاه‌ها