کد خبر : 2026515 | 16 خرداد 1403 ساعت 07:15 | 18.6K بازدید | 7 دیدگاه

رژیم یخت در انتطار بازیکنان چلسی: چربی ممنوع

با ورود انزو مارسکا به چلسی، بازیکنان این تیم با یک رژیم غذایی سخت روبرو خواهند شد.

رژیم یخت در انتطار بازیکنان چلسی: چربی ممنوع

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌ها دیروز اعلام کردند که مارسکا با قراردادی ۵ ساله هدایت این باشگاه را برعهده گرفته و جانشین مائوریسیو پوچتینو شده است.

مارسکا قرار است رژیم غذایی سخت‌گیرانه‌ای را که در لستر سیتی اعمال کرده بود، به چلسی بیاورد و تناسب اندام و آمادگی بازیکنان این باشگاه را بهبود دهد.

او مارکوس آلوارز، مربی بدنساز و دستیارش در  لستر را با خود به چلسی خواهد آورد و با کمک او، وضعیت بدنی بازیکنان را بررسی می‌کند. آلوارز بر روی حفظ سطح آمادگی بدنی بازیکنان بسیار حساس است و برای نظارت بر رژیم غذایی آنها اقدامات عجیبی انجام می‌دهد.

او علاوه‌بر حضور در لستر در فصل گذشته، در گذشته رژیم غذایی مورد نظرش را در سویا، تاتنهام و پارما نیز اعمال کرده است. به گزارش تلگراف، آلوارز در سال ۲۰۰۷ زمانی که در تاتنهام کار می‌کرد، آب‌میوه، کیک، سس، نمک، نیمرو و فلفل را ممنوع کرده بود.

2030414

آلوارز این دستورات را در لستر هم ادامه داد و حالا قرار است بازیکنان چلسی هم با رژیم غذایی سخت‌گیرانه او مواجه شوند. همچنین گفته می‌شود که آلوارز روی نسبت چربی بازیکنان هم وسواس دارد و در طول مدت حضورش در شمال لندن باعث شد بازیکنان تیم تاتنهام مجموعاً ۱۰۰ کیلوگرم وزن کم کنند.

دیدگاه‌ها