کد خبر : 2026504 | 16 خرداد 1403 ساعت 05:03 | 6.4K بازدید | 5 دیدگاه

رقابت گلرهای ملی بعد از پایان فصل سخت (عکس)

پیام نیازمند و حسین‌پورحمیدی تمرینات خود را برای حضور در دروازه تیم ملی پشت سرگذاشتند.

رقابت گلرهای ملی بعد از پایان فصل سخت (عکس)

به گزارش ورزش سه، پیام نیازمند و حسین پورحمیدی بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل سخت و پرچالش در اردوی تیم ملی حاضر شدند و آماده رقابت برای حضور در ترکیب تیم ملی خواهند بود.

باتوجه به غیبت حسین حسینی در اردوی تیم ملی فوتبال رقابت در تیم ملی به شکل دیگری حساس شده است و حسین پورحمیدی با آمار فوق‌العاده‌ای که در لیگ بیست و سوم به دست آورد با توپ پر و اعتماد به نفس بالا به رقابت با گلرهای باتجربه تیم ملی خواهد پرداخت.

2030398

پیام نیازمند دیگر گلر تیم ملی فصل سختی را پشت سرگذاشت و در طول فصل اتفاقات تلخ زیادی را تجربه کرد که تحت تاثیر این مسائل فراز و نشیب‌های زیادی داشت و نسبت به فصول گذشته آمار ضعیف‌تری ارائه کرد اما در اواخر فصل با کیفیت بالایی که به نمایش گذاشت مورد توجه امیر قلعه نویی قرار گرفت و در تیم ملی حضور پیدا کرد.

2030276

گلرهای تیم ملی زیر نظر کادرفنی تلاش می‌کنند تا در دو بازی پیش رو در میدان حاضر شوند، با توجه به اینکه علیرضا بیرانوند در بازی‌های اخیر پرسپولیس از فرم ایده‌آل خود خارج شده بود آنها شانس حضور درون دروازه را خواهند داشت، البته تجربه ملی علیرضا بیرانوند می‌تواند کار آنها را برای حضور درون دروازه تیم ملی سخت‌تر کند.

حسین پورحمیدی با 18 کلین‌شیت، علیرضا بیرانوند با 12 کلین‌شیت و پیام نیازمند با 8 کلین‌شیت فصل را به پایان رساندند که در این بین حسین پورحمیدی آمار قابل توجهی داشت.

دیدگاه‌ها