کد خبر : 2026498 | 15 خرداد 1403 ساعت 22:09 | 16.9K بازدید | 14 دیدگاه

جراحی ستاره جوان ایتالیا: خداحافظ تا ۲۰۲۵!

باشگاه آتالانتا تأیید کرد که جورجیو اسکالوینی، بازیکن ایتالیایی این تیم، پس از پارگی رباط صلیبی قدامی، با موفقیت تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

جراحی ستاره جوان ایتالیا: خداحافظ تا ۲۰۲۵!

به گزارش "ورزش سه"، او در آخرین بازی روز یکشنبه در چارچوب سری A، در حالی‌که تیمش در خانه با نتیجه ۳-۲ از فیورنتینا شکست خورد، از ناحیه زانو آسیب دید.

این مصدومیت باعث شد تا او از لیست تیم ملی ایتالیا برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ خط بخورد و همچنین انتظار می‌رود که شش ماه از میادین دور باشد.

در بیانیه باشگاه آتالانتا تأیید شده که این عمل عصر امروز در کلینیک ویلا استوارت در رم توسط پروفسور ماریانی با موفقیت کامل انجام شده است.

2030371

اسکالوینی پس از جراحی زانوی چپش بلافاصله دوره توانبخشی و درمان را برای بهبودی کامل آغاز خواهد کرد، اما انتظار نمی‌رود تا سال ۲۰۲۵ به میادین بازگردد.

این مدافع میانی محصول آکادمی جوانان آتالانتا است و تنها ۲۰ سال سن دارد، با این حال تاکنون ۸ بازی ملی برای ایتالیا داشته و در لیست لوچانو اسپالتی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ در آلمان حضور داشت. او در این فصل در تمام رقابت‌ها ۴۴ بازی برای آتالانتا انجام داد و علاوه‌بر ثبت دو گل و سه پاس گل، قهرمانی لیگ اروپا را هم با تیمش تجربه کرد.

دیدگاه‌ها