کد خبر : 2026495 | 15 خرداد 1403 ساعت 21:57 | 87.7K بازدید | 150 دیدگاه

مشکل جدید رئال: با این همه جام چکار کنیم!

با کسب قهرمانی پانزدهم در لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید با یک مشکل بزرگ مواجه شده است.

مشکل جدید رئال: با این همه جام چکار کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، نکته پایانی هر قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان، تصویر فلورنتینو پرز است که جام را در کنار عناوین قهرمانی‌ قبلی قرار می‌دهد.

پس از هر عنوان اروپایی، رئیس رئال مادرید آن را در یک فضای اختصاصی در اتاقی در والدبباس می‌گذارد. تمام جام‌های اروپایی در آنجا قرار دارند: شش جام قدیمی، بین سال‌های ۱۹۵۶ و ۱۹۶۶ و نه جام قهرمانی از سال ۱۹۹۸.

2030365

مشکل آنها که دردسر شیرینی است‌، این است که در ویترین افتخارات آنها فضای بسیار کمی باقی مانده و رلوو در گزارشی بررسی کرده که با چند قهرمانی دیگر، این ویترین کاملا پر می‌شود.

با در نظر گرفتن حجم و عرض دقیق جام‌ها، در صورت کسب سه قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا، فضای آنها برای قرار دادن جام‌های این رقابت، به‌طور کامل پر می‌شود. رئال قبلا نیز با چنین مشکلی مواجه شده و مجبور به گسترش ویترین افتخارات خود شده است. به همین دلیل انتظار می‌رود مدیران بزودی برای این مشکل راه‌حلی پیدا کنند.

2030364

در حالی‌که که کمتر از یک هفته از کسب پانزدهمین قهرمانی گذشته، بسیاری از اعضای این باشگاه به هواداران وعده داده‌اند که از همین الان به چمپیونزلیگ شانزدهم فکر می‌کنند.

دیدگاه‌ها