کد خبر : 2026491 | 15 خرداد 1403 ساعت 21:35 | 21.3K بازدید | 6 دیدگاه

تبریک کمپانی فرانسوی به امباپه: قراردادت با رئال مبارک!

کمپانی دیور به کیلیان امباپه بابت انتقال به رئال مادرید تبریک گفت‌.

تبریک کمپانی فرانسوی به امباپه: قراردادت با رئال مبارک!

به گزارش "ورزش سه"، پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید واکنش‌های زیادی را در بین اهالی فوتبال و کمپانی‌های وابسته به این ورزش پرطرفدار به دنبال داشته است.

شب گذشته بلافاصله پس از رسمی شدن این انتقال، کمپانی نایکی با انتشار عکسی از این بازیکن در اینستاگرام نوشت: «عاشق رویاهایت باش تا زمانی که رویاهایت هم عاشق شما شوند.»

هنوز ۲۴ ساعت از رسمی شدن انتقال ستاره فرانسوی نگذشته بود که کمپانی معروف دیور هم در استوری‌ای اینستاگرامی به او تبریک گفت. صفحه دیور نوشت: «به کیلیان امباپه، سفیرمان، بابت آغاز یک دوره جدید با رئال مادرید تبریک می‌گوییم.» خود امباپه هم این استوری را در اینستاگرامش بازنشر کرده است.

2030359

امباپه امروز در نشست خبری تیم ملی فرانسه در اولین صحبت‌هایش پس از پیوستن به رئال مادرید گفت: «از بابت اتفاقی که ‏رسما اعلام شد خیلی خوشحالم. این رویایی بود که به واقعیت ‏تبدیل شد. از اینکه بالاخره به باشگاهی رسیدم که همیشه آرزویش را ‏داشتم و رویایش را در سر می‌پروراندم بی‌اندازه خوشحالم.»

قرارداد امباپه با رئال پنج ساله است و انتظار می‌رود اولین بازی او در پیراهن این باشگاه، در دیدار سوپرجام اروپا مقابل آتالانتا باشد.

دیدگاه‌ها