کد خبر : 2026489 | 16 خرداد 1403 ساعت 03:57 | 13.2K بازدید | 14 دیدگاه

جدیدترین نسخه از سنگربانان تیم‌ملی (عکس)

رقابت سه سنگربان دعوت شده به تیم ملی برای حضور در دو بازی فیفادی خرداد ماه آغاز شده است.

جدیدترین نسخه از سنگربانان تیم‌ملی (عکس)

به گزارش ورزش سه، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین اردوی تیم ملی سه سنگربان را به تیم ملی فراخوانده است که البته در میان آنها جای خالی سید حسین حسینی که بیشترین کلین شیت را در رقابت‌های لیگ برتر ثبت کرد به شدت احساس می‌شود.

به هر ترتیب امیر قلعه نویی با توجه به شرایطی که وجود داشت علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند را به عنوان دو دروازه‌بان همیشگی در اردوهای تیم ملی در فیفادی خرداد ماه هم به اردو فراخوانده و سومین دروازه‌بان هم حسین پورحمیدی دروازه‌بان قرمز پوشان تبریزی است.

2030355

در فیفا دی فروردین ماه و در شرایطی که پیام نیازمند به دلیل مصدومیت شانس حضور در فهرست تیم ملی را از دست داده بود در بازی رفت و برگشت علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه قرار گرفت و موفق به ثبت دو کلین شیت هم شد. این در شرایطی بود که گفته می‌شد در صورت عدم مصدومیت نیازمند او در مصاف رفت بازی را از ابتدا آغاز می‌کرد و حالا هم شانس نیازمند برای بازی مقابل هنگ کنگ یا ازبکستان کم نیست.

حالا در شرایطی که تیم ملی دو بازی مهم برابر هنگ‌کنگ و سپس ازبکستان در پیش دارد رقابت میان بیرانوند، نیازمند و پورحمیدی برای حضور در ترکیب اصلی بالا گرفته و باید دید در این دو مسابقه کدام یک از آنها می‌توانند نظر آلن دینکا مربی رومانیایی تیم ملی برای حضور در ترکیب اصلی را با انتقال نظرش به امیر قلعه‌نویی جلب کنند.

دیدگاه‌ها