کد خبر : 2026484 | 15 خرداد 1403 ساعت 20:59 | 27.5K بازدید | 32 دیدگاه

گوهری می‌خواهد مثل پرسپولیس جام بگیرد (عکس)

دروازه‌بان آلومینیوم امیدوار است مثل سرخ پوشان در همین فصل صاحب جام شود.

گوهری می‌خواهد مثل پرسپولیس جام بگیرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری که سال گذشته به‌عنوان بازیکن قرضی از پرسپولیس راهی آلومینیوم اراک شد، لیگ 23 را با موفقیت پشت سر گذاشت و جزو مهره‌های موثر تیمش در فصل اخیر بود که امیدوار است همین روند را در دیدار پیش روی تیمش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر مس رفسنجان دنبال کند.

دروازه‌بان آلومینیوم اراک در آخرین مسابقه فصل مقابل ملوان انزلی دو واکنش درخشان داشت و خروج‌های موفقی انجام داد، اما یک ضربه پنالتی که تشخیص درستی هم در آن داشت، اجازه نداد با کلین‌شیت لیگ برتر را به پایان ببرد ولی با این وجود جایگاه خوبی همراه با تیمش به دست آورد.

2030340

گوهری که شرایط خوبی در جمع شاگردان سید مجتبی حسینی داشته و با آرامش کارش را دنبال می‌کند، سال گذشته همراه با پرسپولیس به سه گانه قهرمانی رسید، اما در این فصل دور از جمع سرخ پوشان برای قهرمانی در لیگ برتر بود ولی این فرصت را دارد تا همراه با آلومینیوم اراک به جام قهرمانی در رقابت‌های حذفی برسد.

این دروازه‌بان در سه دیدار گذشته آلومینیوم در جام حذفی دو کلین‌شیت مقابل نساجی مازندران و چادرملو اردکان داشته و در دیدار برابر پرسپولیس هم با دو مهار پنالتی نقش موثری در صعودشان داشت که انگیزه زیادی برای تکرار این درخشش‌ها در بازی نیمه نهایی با مس رفسنجان دارد.

دیدگاه‌ها